eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiSpam z mBanku, a niewykonane przelewySpam z mBanku, a niewykonane przelewy
  • Data: 2003-04-03 07:33:23
    Temat: Spam z mBanku, a niewykonane przelewy
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Właśnie dostałem z mBanku maila następującej treści:

    "Szanowni Państwo,

    mBank, zgodnie z ustawą z dn. 26.08.2002r. (DZ. U. nr. 144 poz. 1204) "O
    świadczeniu usług drogą elektroniczną" zawiesza komunikację z Państwem
    drogą
    wysyłki elektronicznej do czasu uzyskania Państwa zgody na otrzymywanie
    informacji marketingowych poprzez e-mail.

    Wkrótce zwrócimy się z prośbą o potwierdzenie przez Państwa chęci
    otrzymywania
    informacji o bieżącej działalności mBanku i jego ofercie oraz
    organizowanych
    promocjach. Po udzieleniu takiej zgody w każdej chwili będą mogli ją
    Państwo
    cofnąć.

    Jeżeli pragną Państwo uzyskać informacje o: [tu lista] prosimy kliknąć
    ..."

    Trochę mnie to wkurzyło, bo mBank potrafi wysyłać swoim klientom spam,
    ale wysłanie zawiadomienia o niewykonanym przelewie jest dla niego
    niemożliwym do realizacji.
    Wydaje mi się, że jest to okazja do zmuszenia mBanku do wprowadzenia
    powiadamiania klientów o niewykonanych przelewach. Jeśli przeprowadzimy
    bojkot podanych linków i zbiorowo nie wyrazimy zgody na przysyłanie
    reklam (ładnie nazywanych "informacjami marketingowymi"), to mBank nie
    będzie miał innego wyjścia, jak tylko uruchomić to powiadamianie.
    Co o tym sądzicie?

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj
    (Uwaga na pułapkę w adresie!)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1