  • Data: 2015-07-09 04:02:44
    Temat: Startuję z reklamami
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    Możecie mnie wspierać poprzez korzystanie z reklam, które zamieszczam u siebie.
    [w ten sposób rozreklamuję moje boje z sądami i wykażę, że bez etatu na uczelni
    nie zdołam niczego wskórać przed_tymi_sądami/w_tych_sądach]

    Obiecuję, że będę modlił się za tych, którzy pomogą mi w zarobku, a że modlitwa
    bez ofiary finansowej jest dla Boga niemiłą -- będę płacił na Wasze Kościoły,
    o ile zdołam zrozumieć, na który Kościół ile mam wpłacić. Ogólnie mogę chyba
    zadeklarować połowę z tego, co mi pozostanie po zapłaceniu podatków. Tak oto
    i Kościół będzie syty i ja (owca bankowa) będę cały. ;)

    Czynię ;) postępy w pisaniu -- za chwilę powymieniam to, co generowały automagi
    typu Libre na efekty moich własnych wysiłków. :) Dopasowywanie w htm tego, co
    pisałem w doc i zamieniałem automagicznie na pdf jest (jakby to określić) niezbyt
    wdzięcznym zadaniem.

    Tutaj: http://eneuel.w.duna.pl/ promuję Citiego, który mnie ściął niedawno na 3 plny.
    :)
    Ciągle zapominam o zadzwonieniu tam -- a z WWW nie mogę złożyć reklamacji, bo Citi
    zgłasza jakieś problemy... Wkrótce przystąpię do reklamowania innych produktów,
    także i niebankowych. Za każdy [jak to pisał kustosz Eugeniusz Makulski z Lichenia
    Starego, chyba od św, Doroty] grosz składam serdeczne Bóg zapłać i sam (o ile zdołam
    pojąć komu i ile) zapłacę bezzwłocznie połowę z tego co mi zostanie po odliczeniu
    podatków. :)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'