-
Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
ews.icm.edu.pl!news.astercity.net!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Statystyki Multiczatu
Date: Sat, 26 Oct 2002 12:58:57 +0200
Organization: news.onet.pl
Lines: 62
Sender: m...@p...onet.pl@chello062179015114.chello.pl
Message-ID: <apdsc9$b0s$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: chello062179015114.chello.pl
X-Trace: news.onet.pl 1035629769 11292 62.179.15.114 (26 Oct 2002 10:56:09 GMT)
X-Complaints-To: a...@o...pl
NNTP-Posting-Date: 26 Oct 2002 10:56:09 GMT
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:209953
[ ukryj nagłówki ]Lubie jak banki podaja takie statystyki :) Szkoda, ze inne tak rzadko to
robia :(
Swoja droga - 2500 osob to chyba dosc malo - ciekaw jestem jak to bylo - bo
ja sam z 4-5 razy korzystalem :) Zapewne wiele osob tez.
Dziwi mnie jednak - ze walneli czat, a nadal nie ma poczty wewnetrznej itp.
--------------
Z MultiBankowego MultiCzatu skorzystało już 2500 osób rozmawiając łącznie
ponad 31 dni.
MultiBank - detaliczna część BRE Banku SA - w lipcu br. na swojej stronie
internetowej uruchomił pierwszy w Polsce bankowy MultiCzat. Umożliwia on
kontakt on-line z doradcą bankowym i uzyskanie odpowiedzi na indywidualne
zapytania dotyczące oferty MultiBanku. Taka forma wirtualnej, osobistej
komunikacji z bankiem, cieszy się dużym powodzeniem wśród Klientów, a do tej
pory skorzystało z niej ponad 2500 osób. Typowa rozmowa z doradcą bankowym
trwa od 20 do 30 minut, a sumując łączny czas czatowania Klienci spędzili
non stop na witrynie MultiBanku 31 dni.
Najczęściej MultiCzatu używają mieszkańcy województw mazowieckiego,
łódzkiego, śląskiego, dolnośląskiego i wielkopolskiego, a najwięcej
czatujących pochodzi z Warszawy, Łodzi, Wrocławia, Trójmiasta i Poznania. W
erze bankowości internetowej MultiCzat umożliwia też wirtualne spotkania z
doradcami bankowymi Klientom z mniejszych miast jak Konin, Sieradz, czy
Ostrołęka. Takie rozwiązanie pozwala zapoznać się i skorzystać z oferty
banku, który niekoniecznie musi mieć siedzibę w miejscu zamieszkania
Klienta.
Zgodnie z misją, MultiBank tworzy "Przyjazny Świat Finansów" dostępny w myśl
zasady 24/7/365, z każdego miejsca na świecie. Funkcjonalność takiej formuły
bankowej potwierdzają Klienci przebywający za granicą i korzystający z
MultiCzatu. Ta grupa osób to około 5% wszystkich czatujących. Wśród nich
68,3% komunikuje się z doradcą MultiBanku z terenu innych państw
europejskich, 29,3% z Ameryki Północnej, 1,2% z Australii i Oceani i 1,2% z
Afryki.
MultiCzat razem z centrum mailingowym, internetowym serwisem informującym
MultiBank o potrzebie telefonicznego kontaktu z Klientem stanowi rozwinięcie
możliwości oferowanych przez typowe bankowe Call Center. Zaletą MultiCzatu
jest formuła komunikacji oparta na bezpośrednim kontakcie typu one to one,
pomiędzy Klientem a doradcą MultiBanku. Nie występują tu ograniczenia
czasowe jak w przypadku rozmowy telefonicznej. Z pomocą MultiCzatu można
uzyskać informacje o MultiKoncie jestem, MultiKoncie ja, MultiKoncie my,
MultiKoncie Business Class, Business Medicus, Business Expert, Klubie
Aquarius, kartach kredytowych, Planach Finansowych - WWJ i MultiPlanie, a
także o innych aspektach oferty MultiBanku.
Aby skorzystać z MultiCzatu nie trzeba rejestrować się w żadnym systemie,
ani być Klientem MultiBanku. Wystarczy tylko odwiedzić stronę
www.multibank.pl i czatować.
MultiCzat jako internetowy kanał komunikacji jest dostępny z każdego miejsca
na świecie, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, przez 365 dni w roku.
za Krzysztof Druszcz Multibank
--
----
Amra the Freelancer
www.prnews.pl - swiat e-bankow
Następne wpisy z tego wątku
- 27.10.02 10:05 jaszczur
- 27.10.02 10:29 Michał 'Amra' Macierzyński
- 27.10.02 14:25 gryz0N
- 27.10.02 15:01 Wojtek Frabinski
- 27.10.02 20:23 jaszczur
- 27.10.02 20:24 gryz0N
- 28.10.02 06:07 Wojtek Frabinski
- 28.10.02 09:43 gryz0N
Najnowsze wątki z tej grupy
- Rozładowanie karty wirtualnej w mBanku i stan salda rachunku
- Oszustwa z Blikiem
- scam na bankomat?
- Płatności pasywną obraczką NFC
- a to mi lotto
- pokolenie Z
- złoty słaby
- Okresowa weryfikacja klienta w mBanku
- stopa depozytowa
- Masz konto w Alior Bank? Eksperci ostrzegają
- OT Chleba naszego powszedniego...
- Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego
- wojna wojno a kredyt trzeba spłacać
- Citi... zmiany warunków umowy o kartę kredytową Citibank?
Najnowsze wątki
- 2024-06-24 Rozładowanie karty wirtualnej w mBanku i stan salda rachunku
- 2024-06-21 Oszustwa z Blikiem
- 2024-06-20 scam na bankomat?
- 2024-06-19 Płatności pasywną obraczką NFC
- 2024-06-18 a to mi lotto
- 2024-06-17 pokolenie Z
- 2024-06-13 złoty słaby
- 2024-06-11 Okresowa weryfikacja klienta w mBanku
- 2024-06-10 stopa depozytowa
- 2024-06-06 Masz konto w Alior Bank? Eksperci ostrzegają
- 2024-06-05 OT Chleba naszego powszedniego...
- 2024-06-02 Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- 2024-05-27 Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego
- 2024-05-18 wojna wojno a kredyt trzeba spłacać
- 2024-05-16 Citi... zmiany warunków umowy o kartę kredytową Citibank?