    From: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Statystyki Multiczatu
    Date: Sat, 26 Oct 2002 12:58:57 +0200
    Sender: m...@p...onet.pl@chello062179015114.chello.pl

    Lubie jak banki podaja takie statystyki :) Szkoda, ze inne tak rzadko to
    robia :(
    Swoja droga - 2500 osob to chyba dosc malo - ciekaw jestem jak to bylo - bo
    ja sam z 4-5 razy korzystalem :) Zapewne wiele osob tez.
    Dziwi mnie jednak - ze walneli czat, a nadal nie ma poczty wewnetrznej itp.

    --------------
    Z MultiBankowego MultiCzatu skorzystało już 2500 osób rozmawiając łącznie
    ponad 31 dni.

    MultiBank - detaliczna część BRE Banku SA - w lipcu br. na swojej stronie
    internetowej uruchomił pierwszy w Polsce bankowy MultiCzat. Umożliwia on
    kontakt on-line z doradcą bankowym i uzyskanie odpowiedzi na indywidualne
    zapytania dotyczące oferty MultiBanku. Taka forma wirtualnej, osobistej
    komunikacji z bankiem, cieszy się dużym powodzeniem wśród Klientów, a do tej
    pory skorzystało z niej ponad 2500 osób. Typowa rozmowa z doradcą bankowym
    trwa od 20 do 30 minut, a sumując łączny czas czatowania Klienci spędzili
    non stop na witrynie MultiBanku 31 dni.

    Najczęściej MultiCzatu używają mieszkańcy województw mazowieckiego,
    łódzkiego, śląskiego, dolnośląskiego i wielkopolskiego, a najwięcej
    czatujących pochodzi z Warszawy, Łodzi, Wrocławia, Trójmiasta i Poznania. W
    erze bankowości internetowej MultiCzat umożliwia też wirtualne spotkania z
    doradcami bankowymi Klientom z mniejszych miast jak Konin, Sieradz, czy
    Ostrołęka. Takie rozwiązanie pozwala zapoznać się i skorzystać z oferty
    banku, który niekoniecznie musi mieć siedzibę w miejscu zamieszkania
    Klienta.

    Zgodnie z misją, MultiBank tworzy "Przyjazny Świat Finansów" dostępny w myśl
    zasady 24/7/365, z każdego miejsca na świecie. Funkcjonalność takiej formuły
    bankowej potwierdzają Klienci przebywający za granicą i korzystający z
    MultiCzatu. Ta grupa osób to około 5% wszystkich czatujących. Wśród nich
    68,3% komunikuje się z doradcą MultiBanku z terenu innych państw
    europejskich, 29,3% z Ameryki Północnej, 1,2% z Australii i Oceani i 1,2% z
    Afryki.

    MultiCzat razem z centrum mailingowym, internetowym serwisem informującym
    MultiBank o potrzebie telefonicznego kontaktu z Klientem stanowi rozwinięcie
    możliwości oferowanych przez typowe bankowe Call Center. Zaletą MultiCzatu
    jest formuła komunikacji oparta na bezpośrednim kontakcie typu one to one,
    pomiędzy Klientem a doradcą MultiBanku. Nie występują tu ograniczenia
    czasowe jak w przypadku rozmowy telefonicznej. Z pomocą MultiCzatu można
    uzyskać informacje o MultiKoncie jestem, MultiKoncie ja, MultiKoncie my,
    MultiKoncie Business Class, Business Medicus, Business Expert, Klubie
    Aquarius, kartach kredytowych, Planach Finansowych - WWJ i MultiPlanie, a
    także o innych aspektach oferty MultiBanku.

    Aby skorzystać z MultiCzatu nie trzeba rejestrować się w żadnym systemie,
    ani być Klientem MultiBanku. Wystarczy tylko odwiedzić stronę
    www.multibank.pl i czatować.
    MultiCzat jako internetowy kanał komunikacji jest dostępny z każdego miejsca
    na świecie, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, przez 365 dni w roku.

    za Krzysztof Druszcz Multibank

    --

    ----
    Amra the Freelancer