  • 1. Data: 2012-07-06 07:29:51
    Temat: Re: Sync natychmiastowe - fuckup
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-07-06 17:32, ETR pisze:
    > Witam,
    >
    > czy wam też krzyczy ze przelew natychmiastowy nie moze być
    > zrealizowany?? w SYNKU?

    Dziś ok 11:30 krzyczało, że się nie da. Wypełniłem formatkę jeszcze raz
    i przeszło. Co więcej... zanim się na telefonie przelogowałem z synka do
    mille to kasa już była, więc - jakimś cudem - udało im się to zrobić
    naprawdę 'natychmiast' :)

  • 2. Data: 2012-07-06 17:32:54
    Temat: Sync natychmiastowe - fuckup
    Od: ETR <n...@n...pl>

    Witam,

    czy wam też krzyczy ze przelew natychmiastowy nie moze być
    zrealizowany?? w SYNKU?

    Paul

    --
    www.lifeprogress.pl
    ?

  • 3. Data: 2012-07-09 13:36:03
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 06 Jul 2012 07:29:51 +0200, osa napisał(a):

> [...]
    > i przeszło. Co więcej... zanim się na telefonie przelogowałem z synka do
    > mille to kasa już była, więc - jakimś cudem - udało im się to zrobić

    Mi ostatnio z Synka do mBąka poszła momentalnie jak przelew wewnętrzny.

    --
    xbartx

  • 4. Data: 2012-07-10 15:15:42
    Od: ls <l...@w...pl>

    On 6 Lip, 17:32, ETR <n...@n...pl> wrote:
    > Witam,
    >
    > czy wam też krzyczy ze przelew natychmiastowy nie moze być
    > zrealizowany?? w SYNKU?

    U mnie dzis nie poszedl natychmiastowy do mille. Musialem puscic
    zwyklym.

    --
    pozdr.
    ls