  • 1. Data: 2012-07-06 07:25:18
    Temat: Re: Alior Sync 5% CB
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-07-06 13:38, Sinus pisze:

    > U mnie również transakcje z Alledrogo załapały się do CB.

    Potwierdzam, "płacę z synkiem" przy płatności za aukcję wyczarował 5%
    zwrotu.

  • 2. Data: 2012-07-06 07:27:35
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-07-06 14:40, m7marek pisze:
    > U mnie nie ma premi za Płacę z Alior Sync z 29.07, ale z 28.07 jest.

    Za to ja poproszę o dostęp do wehikułu czasu :) poważnie... przydałby się :)

  • 3. Data: 2012-07-06 13:18:02
    Temat: Alior Sync 5% CB
    Od: "news.home.net.pl" <l...@g...pl>

    Witam
    Oznajmiam, że otrzymałem 5% cashback za płatność kartą. Niestety CB nie
    objął transakcji płacę z Alior Sync na Allegro pomimo zapewnień
    pracowników Alior Sync na forum mBanku.

    Pozdrawiam
    liliputek

  • 4. Data: 2012-07-06 13:25:32
    Od: a...@g...pl

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 5. Data: 2012-07-06 13:38:49
    Od: "Sinus " <s...@W...gazeta.pl>

  • 6. Data: 2012-07-06 13:51:52
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 06.07.2012 13:18, news.home.net.pl pisze:
    > Witam
    > Oznajmiam, że otrzymałem 5% cashback za płatność kartą. Niestety CB nie
    > objął transakcji płacę z Alior Sync na Allegro pomimo zapewnień
    > pracowników Alior Sync na forum mBanku.

    Powinienem dostac 0,5 zl. Placilem karta za prowizje allegro. Nie przez
    zadne place z synkiem, tylko wklepywalem numer karty. Nie dostalem.

  • 7. Data: 2012-07-06 14:14:48
    Od: Michal Pl <m...@g...com>

    W dniu piątek, 6 lipca 2012 13:51:52 UTC+2 użytkownik neoniusz napisał:

    > Powinienem dostac 0,5 zl. Placilem karta za prowizje allegro. Nie przez
    > zadne place z synkiem, tylko wklepywalem numer karty. Nie dostalem.

    U mnie zwrot nie zgadza się z wykonanymi operacjami..... I niestety reklamacja
    poszła.... Niby do wtorku mają się tym zająć (tzn. przemyśleć)

  • 8. Data: 2012-07-06 14:16:34
    Od: gregor <g...@s...pl>

    W dniu 2012-07-06 13:51, neoniusz pisze:

    > Powinienem dostac 0,5 zl. Placilem karta za prowizje allegro. Nie przez
    > zadne place z synkiem, tylko wklepywalem numer karty. Nie dostalem.

    No właśnie za towar można alior syncem a za rachunki allegro nie ma
    ciekawe dla czego

    gregor

  • 9. Data: 2012-07-06 14:27:46
    Od: Michal Pl <m...@g...com>

    W dniu piątek, 6 lipca 2012 14:16:34 UTC+2 użytkownik gregor napisał:

    > No właśnie za towar można alior syncem a za rachunki allegro nie ma
    > ciekawe dla czego
    >
    > gregor

    Z tego co zauważyłem to chyba AliorSync skrócił czerwiec do 26 dni, i wszystkich
    kolejnych dni nie wliczył xD

  • 10. Data: 2012-07-06 14:29:10
    Od: pawlin <p...@f...com>

    W dniu 2012-07-06 13:18, news.home.net.pl pisze:
> [...]
    > Oznajmiam, że otrzymałem 5% cashback za płatność kartą. Niestety CB nie
    > objął transakcji płacę z Alior Sync na Allegro pomimo zapewnień

    u mnie jeszcze nie ma. transakcje byly zrobione 29.06