  • 1. Data: 2009-07-07 14:58:38
    Temat: kredyt hipoteczny na czesc udzialow w domu
    Od: Michal <m...@p...onet.pl>

    Witam

    Posiadam 2/4 udzialow w domu jednorodzinny, pozostale osoby posiadaja
    po 1/4 udzialow.
    Jest szansa aby jakis bank dal mi kredyt hipoteczny i zabezpieczyl sie
    tylko moimi udzialami?
    Jak to inaczej rozwiazac? Nie chce prosic pozostalych o wyrazenie
    zgody na zabezpieczenie calej hipoteki domu.

    Michal

  • 2. Data: 2009-07-07 17:55:36
    Temat: Re: kredyt hipoteczny na czesc udzialow w domu
    Od: rhao <r...@p...pl>

    Michal pisze:
> [...]
    > Jak to inaczej rozwiazac? Nie chce prosic pozostalych o wyrazenie
    > zgody na zabezpieczenie calej hipoteki domu.

    Nie ma takiej szansy