  • 1. Data: 2011-11-27 11:17:13
    Temat: TOiP karty przedpłacone Neste
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    Szukam cennika kart przedpłaconych Neste ale coś google nic konkretnego
    nie znajduje a na stronie neste tylko zachęcają do złożenia wniosku o
    kartę bez podawania szczegółów.
    Ktoś wspomoże linkiem?

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    jędrny biust

  • 2. Data: 2011-11-27 11:22:39
    Temat: Re: TOiP karty przedpłacone Neste
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 27 Nov 2011 12:17:13 +0100, Marcin Lubojański
    <k...@o...pl> wrote:

    >Szukam cennika kart przedpłaconych Neste ale coś google nic konkretnego
    >nie znajduje a na stronie neste tylko zachęcają do złożenia wniosku o
    >kartę bez podawania szczegółów.
    >Ktoś wspomoże linkiem?
    15 zł, cena ukryta w zipie:
    http://www.neste.pl/default.asp?path=14391,14543,167
    96,16797,16799
    -> Formularz zamówienia karty przedpłaconej tj:
    http://www.neste.pl/binary.asp?path=14391;16336;1681
    2&field=FileAttachment

    WAM

  • 3. Data: 2011-11-27 20:10:13
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > http://www.neste.pl/default.asp?path=14391,14543,167
    96,16797,16799
    > -> Formularz zamówienia karty przedpłaconej tj:

    mam taką kartę i nie wiązała się z nią żadna opłata

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2011-11-27 20:16:46
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 27 Nov 2011 21:10:13 +0100, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    96,16797,16799
    2&field=FileAttachment

    >mam taką kartę i nie wiązała się z nią żadna opłata
    Bo jest w cenniku gwiazdka - jak jest promocja to wydanie za darmo.

    WAM

  • 5. Data: 2011-11-27 20:34:05
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Bo jest w cenniku gwiazdka - jak jest promocja to wydanie za darmo.
    >
    > WAM

    to może się na jakąś załapałem? gdybym miał za nią płacić to bym się nie
    zdecydował

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2011-11-28 16:00:11
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 27 Nov 2011 21:34:05 +0100, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    >to może się na jakąś załapałem? gdybym miał za nią płacić to bym się nie
    >zdecydował
    Jak wprowadzali to była promocja pierwsze tygodnie. Ale wtedy był
    jakiś pogmatwany zapis o opłatach dodatkowych-karnych, że sobie
    odpuściłem.

    WAM