  • 1. Data: 2011-11-26 14:18:02
    Temat: BIK - roznice miedzy zapytaniami (zarzadzanie vs. monitorujace)
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    Witam :)

    Czy ktos moze mi napisac, jakie sa roznice miedzy zapytaniami
    dokonywanymi przez banki w BIK:

    a) monitoring osoby fizycznej
    b) zarzadzanie klientem

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2011-11-26 15:03:28
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2011-11-26 15:18, Rafal M pisze:

    > Czy ktos moze mi napisac, jakie sa roznice miedzy zapytaniami
    > dokonywanymi przez banki w BIK:
    >
    > a) monitoring osoby fizycznej
    > b) zarzadzanie klientem

    <http://www.bik.pl/bik/o_bik/produkty/dla_banku/bank
    i_spoldzielcze/>

  • 3. Data: 2011-11-26 15:22:51
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 26 Lis, 16:03, "Bogdan B." <g...@r...pl> wrote:

    > <http://www.bik.pl/bik/o_bik/produkty/dla_banku/bank
    i_spoldzielcze/>

    Dzieki, link moze nie bezposredni, ale wczesniej tego dzialu na
    stronie BIK nie znalazlem.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 4. Data: 2011-11-26 16:00:30
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 26 Lis, 15:18, Rafal M <r...@g...com> wrote:
    > Witam :)
    >
    > Czy ktos moze mi napisac, jakie sa roznice miedzy zapytaniami
    > dokonywanymi przez banki w BIK:
    >
    > a) monitoring osoby fizycznej
    > b) zarzadzanie klientem

    Jeszcze jedno pytanie z tego tematu:

    Jak dlugo BIK przechowuje informacje o _zapytaniach kredytowych_?

    Googluje, ale wszedzie jest tylko info ile przechowuja informacje o
    kredytach, natomiast informacji o czasie przechowywania danych o
    zapytaniu kredytowym nie ma.

    Chodzi mi o sytuacje - typu ubiegam sie o kredyt hipo, skladam wnioski
    do 3 bankow, a biore kredyt w jednym banku.
    Jak dlugo zapytania kredytowe z pozostalych dwoch bankow beda
    widoczne?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 5. Data: 2011-11-26 18:00:16
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2011-11-26 17:00, Rafal M pisze:
> [...]
    > do 3 bankow, a biore kredyt w jednym banku.
    > Jak dlugo zapytania kredytowe z pozostalych dwoch bankow beda

    Zdaje mi się że rok. Ale nie pamiętam dlaczego mi się tak zdaje :-)
    W każdym razie stare zapytania dotyczące kart kredytowych znikają
    z raportów standardowych po takim mniej więcej czasie.