    From: k...@p...onet.pl (Konlin)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Ubezpieczenie karty w MultiBanku - pytalem o szczegoly
    Date: 22 May 2002 09:19:40 +0200

    Hello pl-biznes-banki,

    Ponizej relacja moich prob dowiedzenia sie czegos wiecej o
    ubezpieczeniu VC. W czwartek minionego tygodnia udalem sie do
    placowki, gdzie poprosilem o informacje. Pani dala mi kilka kartek z
    regulaminem, warunkami itd. Wszystko spoko, w piatek na wykladzie :))
    dokladnie to przeczytalem i zaczalem miec watpliwosci co do
    ubezpieczenia od fraudu zrobionego przez siec. Po zajeciach poszedlem
    wiec znowu do placowki gdzie byla juz inna pani, tym razem niestety
    musze ja tradycyjnie nazwac PN (chyba wiadomo o co chodzi). Podchodze
    i pytam czy ubezpieczenie obejmuje transakcje wykonane przez
    internet. Pani od razu zlapala za sluchawke, chwile porozmawiala po
    czym przeprosila mnie i poszla. Wraca za chwile i mowi ze nie. Pytam
    sie czemu, skoro bardzo latwo zrobic w sieci taki przekret. PN na to,
    ze przeciez (wiem ze bedzie metnie, tez nic z tego nie zrozumialem)
    zeby dostac sie do sklepu trzeba podac haslo, a haslo jest chronione w
    wewnetrznym systemie bankowym i bank za to nie odpowiada (!). Az mnie
    zgielo ale nic, brne dalej. Pytam sie PN jakie to haslo ma na mysli.
    PN na to - haslo do karty (moze chodzilo jej o PIN)? Przejalem wiec
    role edukacyjna i tlumacze, ze wystarczy kilka sekund w sklepie zeby
    ktos zapamietal wszystkie dane potrzebne do placenia w sieci, ze skoro
    jest ubezpieczenie to powinno to tez obejmowac (choc na to akurat nie
    miala wplywu) itd. PN niewiele rozumiejac kiwala glowa i powiedziala
    ze przekaze moje uwagi wyzej. Na koniec dodala jeszcze, ze "przeciez
    inne banki tez tego nie maja" (a mowila to takim tonem, jakby oferta
    bankow w calej Polsce byla totalnie ujednolicona a ja wymagal nie
    wiadomo czego.
    Ogolnie sredni minus dla Multi za braki w ubezpieczeniu i wielki
    minus za niewiedze pracownikow.

    Best regards,
    Konlin mailto: k...@p...pl