    From: "AJ" <a...@...fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Umowa kredytowa Fortis - błędy?
    Date: Sat, 14 Jan 2006 21:18:28 +0100

    Witam,
    Dostałem w końcu pozytywną decyzję kredytu hipotecznego w Fortisie.
    Mam w związku z tym parę pytań do obecnych tu wyjadaczy ;-)
    Nie wiem dlaczego w umowie wpisali sposób spłaty jako raty równe zamiast
    malejących tak jak było we wniosku? Czy może to być zwykła pomyłka czy może
    celowe zagranie? Czy możliwe jest że bank uznał że nie jeste w stanie
    spłacać rat malejących? Nadmienię że zdolność mam dużo wyższą niż wymagana.

    Druga sprawa to to że w umowie chcą jeszcze żebym dostarczył: "pozytywną
    decyzję o obsłudze limitu debetowego w Citku". O co im tu chodzi? W Citku
    mam ROR i kk i do tego się przyznałem, ale myślałem że takie sprawy to bank
    sprawdza sobie sam w pierwszej fazie oceny wniosku czyli scoringu w różnych
    BIKach itp. Jak znam Citka to za takie oświadczenie będą chcieli pewnie z 50
    PLN ... grrr
    Mój doradca z Expandera oczywiście też nie poinformował mnie o takim
    wymaganiu na początku. Z resztą o Expanderze i ich zaangażowaniu napiszę
    kiedyś w innym poście... :-/

    Z góry dzięki za odpowiedzi

    AJ