    From: "Krecik" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: [Umowy bankowe] Granda z BTE
    Date: 8 Dec 2005 09:27:55 +0100

    Witam!
    Ostatnio zakladalem konto w banku i coz widze w umowie: dobrowolne poddanie sie
    egzekucji z bankowego tytulu egzekucyjnego (BTE) do kwoty 30.000 zl. Mysle
    sobie jakies jaja, chyba pomylka. Mowie ze nie mam debetu, karty kredytowej,
    kredytu ani nic na czym bank moglby byc stratny i po co to? A Pani na to: to
    punkt umowy nie podlegajacy negocjacji (troche nieprawda bo w PKO odmowilem
    podpisania takiego gow** i nic - dalo sie)

    Pytanie do Grupowiczow:
    Czy mozna jakos wymusic na banku wykreslenie tego z umowy? Nie wiem moze
    napisac do Zwiazku Bankow (nie)Polskich albo do ochrony konsumentow?

    Pozdrawiam
    Krecik

    ps. zeby nie byc goloslownym to banki ktore wymagaja wspomnianego punktu to np
    BOS, Millenium (tutaj 200.000 sic!!!), PKO (ma to na osobnej kartce) i pewnie
    wiele innych.