  • 31. Data: 2009-05-17 08:50:28
    Temat: Re: United International Trust z Antyli Holenderskich
    Od: "Bartłomiej Miara" <b...@p...onet.pl>

    Witam!

    Użytkownik "Joachim" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:guk8bq$d2n$1@news.onet.pl...

    > Może nie miał 288 mln.
    >
    > Ty masz te miliony i pewnie nie zaoferowałeś więcej, bo się Tobie nie
    > opłaca.
    >

    > Ale dlaczego był przymus sprzedawania stoczni w najgorszym momencie?

    Poważnie pytasz?

    Bartłomiej Miara

  • 32. Data: 2009-05-17 09:01:47
    Od: "Bartłomiej Miara" <b...@p...onet.pl>

    Witam!

    Użytkownik "Madafaka" <...@...pl> napisał w wiadomości

    > Idz teoretyku chociaz na jeden przetarg organizowany przez miasto np na
    > sprzedaz garazu za 30 000zl a zobaczysz co sie dzieje.

    Ej jej...Tak się składa, że interesuję się przetargami na nieruchomości,
    zarówno organizowanymi przez Miasto Bielsko-Biała, jak i tymi przez
    bielskich komorników.
    Zaintereesowanie nimi jest bardzo małe. Czasem się coś sprzeda (za cenę
    wywoławczą) zwykle jednak przetrgi te zostają bez kupujących. Nieraz przez
    kilka lat.
    W czerwcu będę brał udział w takiej licytacji, założę się o finlandię, że
    NIKT oprócz mnie w niej nie weźmie udziału....

    Zamiast sam teoretyzować, byś sam sprawdził/wziął udzia, toł byś wiedział
    jak to wygląda w praktyce, a nie pisał głupot w internecie. Gdy chodzi o
    własne ciężko zarobione pieniądze, nie szasta się nimi tak łatwo jak w
    internecie.

    Szczytem absurdu jest tzw sprawa KulczykParku. Koleś kupił działkę w
    publicznym przetergu, po kilku poprzednich nieudanych (nik nie chciał
    kupić), a po tym się stwierdza że kupił za tanio.

    Bartłomiej Miara