  • 21. Data: 2009-05-15 18:23:57
    Temat: Re: United International Trust z Antyli Holenderskich
    Od: "Gonzo" <g...@n...net>

    "iktorn" <n...@e...com> wrote in message
    news:gujceb$ele$1@news.task.gda.pl...
    > żartowniś
    Kolejny ynwestor co ma nadzieje ze ziemia jest warta 1000 za metr?

  • 22. Data: 2009-05-15 19:57:00
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > ten Szechter mi sie podoba-Nomen Omen.
    > Moze to brat naszego Michnika tam kreci, znaczy sie ten ze Szwecji?
    > No ale ten nasz kolega Endriu sie ucieszy: Nasi wracaja!
    > Bedzie na kim psy wieszac a moze oni nam teraz koszerny Transatlantyk
    > wybuduja?

    A niech buduja. Ja im tam naprawde dobrze zycze. Jezeli tylko ktos ma pasje
    do budowania tanich solidnych statków (lub czegokolwiek innego), i bedzie to
    w stanie robic (a jeszcze bedzie umial na tym zarobic) to chwala mu za to.

    P.S. Zal sciska serce ze nasi nie dali rady obronic sie przed upadloscia, i
    ze stocznia nie zostala w Polskich rekach.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 23. Data: 2009-05-15 19:59:30
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    > 65 mln eurosow za stocznie. Biznes zycia.
    >
    > Lista akcjonariuszy United Internatinal Trust z siedzibą na Antylach Eli
    > Reifman, Ron Al Dor, Guy Bernstein, Yacov Elinav, Gad Goldstein, Hadas
    > Gazit Kaiser, Uzi Netanel, Naamit Salomon, Ido Schechter.

    A co do za jegomoście. Tylk mi nie mów że to wszystko nasi "starsi bracia"
    ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 24. Data: 2009-05-15 20:26:25
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    No na to wyglada.

    D.

  • 25. Data: 2009-05-15 20:43:23
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > No na to wyglada.

    Taki dzisiaj felieton przeczytałem ....

    Europa nas sodomizuje

    " [...] Co tu dużo mówić; na świecie co i rusz zdarzają się rzeczy, o
    których nie śniło się filozofom. Zresztą diabli wiedzą, co tym wszystkim
    filozofom się śni, a nawet - czy śni im się w ogóle cokolwiek, czy może nic
    im się nie śni, tylko - jak to kujones - śpią jak zabici, a jak się obudzą,
    to mozolnie zrzynają ze starszych i mądrzejszych w nadziei, że może nikt się
    nie połapie? Weźmy takich filozofów, co działali w Polsce w roku 1955. Czy
    śniło im się, że na Pałacu Kultury i Nauki imienia Józefa Stalina, w
    przeddzień 1 maja zawiśnie gigantyczna niebieska flaga z 12 złotymi
    gwiazdami, symbolizującymi 12 pokoleń Izraela? Już prędzej - marksistowskie
    emblematy symbolizujące narzędzia nienawiści klasowej: sierpem po gardle,
    młotem w łeb! A tymczasem, w przeddzień 1 maja, który odtąd stanie się dniem
    uroczystych obchodów kolejnych rocznic Anschlussu Polski do Unii
    Europejskiej, błękitna flaga z 12 złotymi gwiazdami, symbolizującymi 12
    pokoleń Izraela zawisła i wisiała przez całe triduum majowe, tzn. - aż
    minęły również obchody rocznicy konstytucji 3 maja oraz jednocześnie święto
    Matki Boskiej Królowej Korony Polskiej. Nawiasem mówiąc, różni maleńcy
    uczeni, co to anonimowo komentują na forach internetowych, strofują mnie za
    nieuctwo, że to niby nie wiem, iż 12 gwiazd liczył wieniec, który miała na
    głowie "Niewiasta obleczona w Słońce, a Księżyc pod jej stopami".
    Podejrzewanie, że takich rzeczy mogę nie wiedzieć, nie jest specjalnie
    taktowne, ale trudno wymagać taktu od osób nie mających odwagi podpisać się
    pod własnymi opiniami - bo nie tylko nie wiedzą, co czynią, ale i nie
    przychodzi im nawet do głowy, co też innego mógł mieć na myśli natchniony
    autor Apokalipsy pisząc o wieńcu o 12 gwiazdach, jeśli nie 12 pokoleń
    Izraela, panujących nad Ziemią. [...]".

    Fatso przyjeżdzaj do Polski. Zakładaj jakiś biznes.
    Razem z Dieterem będziemy sie do ciebie za najemnych roboli. Biegu rzeki nie
    zarócimy. Tank ten świat jest urządzony, a nie inaczej choćby Michalkiewicz
    nie wiadomo jakie piękne felietony pisał :)

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 26. Data: 2009-05-15 21:06:08
    Od: iktorn <n...@e...com>

    Gonzo pisze:

    > "iktorn" <n...@e...com> wrote in message
    > Kolejny ynwestor co ma nadzieje ze ziemia jest warta 1000 za metr?

    Kolejny yntelygent żyjący złudzeniami, że m2 praktycznie w centrum Gdyni
    może jeszcze kiedyś kosztować 100-200zl? (optymistycznie zakładam, że
    zatoka nie wyschnie)

  • 27. Data: 2009-05-15 21:19:54
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Nie takie zjazdy sie zdarzaly na roznych rynkach.

    D.

  • 28. Data: 2009-05-17 03:32:41
    Od: c...@g...com

    On May 15, 11:19 pm, "Dieter" <d...@a...pl> wrote:
    > Nie takie zjazdy sie zdarzaly na roznych rynkach.
    >
    > D.

    http://www.united-itrust.com/en/

    to strona nowego właściciela stocznii. co ciekawe, jedna z osób
    zarządzających w UIT jest powiązana z epassporte.com, platformą
    płatności, która jest powszechnie używana do prania pieniędzy oraz
    dokonywania przelewów poza nadzorami instytucji finansowych. z
    własnych informacji wiem, że osoba ma bardzo wysokie umiejętności (i
    referencje) w temacie prania pieniędzy i szeroko pojętego Offshore
    Banking.

  • 29. Data: 2009-05-17 05:50:17
    Od: normund <n...@g...com>

    On 17 Maj, 05:32, c...@g...com wrote:

> [...]
    > zarządzających w UIT jest powiązana z epassporte.com, platformą
    > płatności, która jest powszechnie używana do prania pieniędzy

    Tu juz nawet sami zydzi pisza o machlojkach szefow tej ekipy :)

    http://www.haaretz.com/hasen/pages/ArticleContent.jh
    tml?itemNo=730242

  • 30. Data: 2009-05-17 08:48:38
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Nie zdziwię się, jak zakup będzie sfinansowany z naszych pieniędzy,
    nieoprocentowanych kredytów gwarantowanych przez nasz rzad, płatny za 10 lat
    jak i jeżeli stocznia wyjdzie na swoje, albo płatny offsetem np w
    świecznikach siedmioramiennych.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/