eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiUwaga na BGŻ BNP Paribas!Uwaga na BGŻ BNP Paribas!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "Grzegorz B." <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Uwaga na BGŻ BNP Paribas!
    Date: Mon, 14 Sep 2015 15:19:47 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 32
    Message-ID: <mt6hhl$gaq$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 84-10-27-74.static.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1442236789 16730 84.10.27.74 (14 Sep 2015 13:19:49 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 14 Sep 2015 13:19:49 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:38.0) Gecko/20100101 Thunderbird/38.2.0
    X-Mozilla-News-Host: news://news.atman.pl:119
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:616185
    [ ukryj nagłówki ]

    Opiszę sytuację, która ostatnio mnie spotkała.
    Robiłem przelew na rachunek żony. Kiedy po kilku dniach zapytałem czy
    pieniądze są już na koncie, okazało się, że nic nie przyszło. Po
    analizie sytuacji, okazało się, że przelew zrobiłem na rachunek w BGŻ,
    który żona zamykała rok temu, a ja zapomniałem usunąć go z listy
    zaufanych odbiorców na stronie mojej bankowości internetowej. Po chwili
    konsternacji (dlaczego pieniądze nie wróciły na konto z którego był
    robiony przelew?), próbujemy zalogować się na zamknięte konto w BGŻ -
    okazuje się, że rachunek jest cały czas aktywny!
    Ale to jeszcze nic. Okazało się, że na koncie jest debet - ponieważ bank
    pobierał comiesięczna opłatę za kartę debetową. Kartę, która była zdana
    w banku przy zamykaniu konta! Jakby jeszcze tego brakowało, to w marcu
    b.r. została naliczona podwójna opłata za kartę: "Opłata z tytułu
    obsługi karty MasterCard (łącznie za 2 oper. w m-cu MARZEC)". Wtf?!?
    Zrobiliśmy zwrot pieniędzy na mój rachunek - oczywiście kwota została
    okrojona o debet.
    Następnego dnia w banku, przy reklamacji, pani w okienku prosi o
    potwierdzenie zamknięcia. Żona nic takiego przy zamykaniu nie otrzymała!
    Miała jedynie kwitek z kasy, który otrzymała regulując należności wobec
    banku przy zamykaniu.
    Reklamacja poszła dalej, po jakimś czasie dostaliśmy pisemną odpowiedź z
    banku, że wobec braku dyspozycji zamknięcia konta reklamacja nie
    zostanie uznana. I, że liczą na dalszą udaną współpracę :)

    Tak więc wychodzi, że idąc zamknąć konto w tym banku, trzeba być naiwnym
    licząc na to, że bank rzetelnie to zrobi.
    Ostatecznie straciłem 108 zł. Dobrze, że sprawa przypadkowo wyszła teraz
    niż później, co by było gdyby za 10 lat przyszło wezwanie do zapłaty za
    wraz z odsetkami!?

    Pozdrawiam
    Grzegorz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1