  • 1. Data: 2007-01-12 11:28:06
    Temat: Uwaga na karty Visa Electr.Multibank-nie daj sie okrasc bankowi!
    Od: " koniuszko" <k...@N...gazeta.pl>

    Multibank pobiera zlodziejskie 3% od kazdej wyplaty z bankomatu nie
    euronetowego i nie bzwbkowskiego (akurat byla pilna potrzeba i musialem
    wyplacic w pekao)
    Tak wiec za wyplate ok 2000 zabulilem ponad 50zl. Normalnie taniej jest wybrac
    pieniadze w bankomacie zagranicznym!
    Tak zlodziejski jak multibank byl dotad tylko bph no ale widze ze to taki nowy
    trend w tych super przyjaznych bankach dla klientow
    i oczywiscie te biedne banki sa wciaz okradane przez zlych i wstretnych
    klientow ktorzy tylko wesza jak zakosic kasiora biednym bankom!

  • 2. Data: 2007-01-12 11:48:19
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    koniuszko napisał(a):
> [...]
    > wyplacic w pekao)
    > Tak wiec za wyplate ok 2000 zabulilem ponad 50zl. Normalnie taniej jest wybrac

    zaplaciles zgodnie z TOiP, nie rozumiem skąd ta złość?

    1. mogles poszukac bezprowizyjnego bankomatu
    2. jezeli nie lubisz szukac to korzystaj z Sezam Max w bph...zawsze
    zaplacisz 0zl za wyplate

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2007-01-12 11:48:34
    Od: Jurgen <J...@n...pl>

    On Fri, 12 Jan 2007 11:28:06 +0000 (UTC), koniuszko
    <k...@N...gazeta.pl> wrote:

    blebleble
    bylo czytac toip

    --
    pozdrawiam
    Jurek

  • 4. Data: 2007-01-12 11:59:36
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    koniuszko wrote:
    > Multibank pobiera zlodziejskie 3% od kazdej wyplaty z bankomatu nie
    > euronetowego i nie bzwbkowskiego (akurat byla pilna potrzeba i musialem
    > wyplacic w pekao)

    VE i 3% ?
    Są 2 możliwości:
    Albo
    1. jesteś wybitnie rozkojarzony i wypłacałeś inną kartą
    albo
    2. powinieneś reklamować

    KJ

    PS. Wedle TOiP jest to stała kwota 5 PLN

  • 5. Data: 2007-01-12 12:11:00
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    Użytkownik " koniuszko" <k...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:eo7rc6$mof$1@inews.gazeta.pl...
    > Multibank pobiera zlodziejskie 3% od kazdej wyplaty z bankomatu nie

    No ja musialem wybrac 100zł z karty bzwbk i musialem to zrobic w
    bankomacie bph - prowizja 5zł
    czyli wyszło 5%

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 6. Data: 2007-01-12 18:57:23
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 12 Jan 2007 12:59:36 +0100, Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>
    wklepał(-a):

    >VE i 3% ?
    >Są 2 możliwości:
    >Albo
    >1. jesteś wybitnie rozkojarzony i wypłacałeś inną kartą
    >albo
    >2. powinieneś reklamować

    Dla firmowych jest 3%.