  • 21. Data: 2010-04-09 19:53:02
    Temat: Re: Uwaga- nadchodzi!
    Od: fatso <f...@n...com>

    Charlie delta wrote:
    > .
    > powiem krótko
    >
    > żałuj że odwróciłeś się od GOLDu

    Odwrocilem sie tylko czesciowo. tzn wyprzedalem sie z krugerrandow i
    innych- a mialem chyba ok pol kilograma
    tych monet. Takie zycie, trzeba placic podatki itp. Przynajmniej nikt mi
    tego nie ukradnie teraz bo kopalnia zlota
    tak jest ustawiona, ze szlam jedzie do Canada i tam dopiero wymywaja
    zloto cyjankiem. A srebro ma wiekszy potencjal
    i wam tez radze nie wyprzedawac sie ze starych lyzek i co tam macie.

    fatso

  • 22. Data: 2010-04-09 21:19:06
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > Po celtycku tam mowia co jedynie nacjonalisci i dzikusy co po blotach siedza.

    No a Twoja plukalnia to niby nie w blotach siedzi?

    --
    AS

  • 23. Data: 2010-04-10 00:54:22
    Od: fatso <f...@n...com>

    Adam Sito wrote:
    > *> Po celtycku tam mowia co jedynie nacjonalisci i dzikusy co po
    > blotach siedza*.
    > No a Twoja płukalnia to niby nie w błotach siedzi?
    > --
    > AS

    moja kurwa "plukalnia" siedzi w bagnie i ma zezwolenie na 40 ruchow
    ciezarowek co jedynie
    dziennie na drodze. Celtyckie chuje przystawiaja nam pistolet do glowy.
    Kraik potrzebuje zarobic, dac zatrudnienie
    robotnikom. My to zatrudnienie dajemy ale oni i tak nas nie lubia. Kurwy
    wolaja: daj zlota! a my na to - a chuja!
    Zloto posylamy jako zageszczone bagno do Canada i tam je wymywaja dla nas.

    fatso

  • 24. Data: 2010-04-11 17:22:23
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 09-04-2010 o 21:37:44 Charlie delta <c...@g...com>
    napisał(a):

    > żałuj że odwróciłeś się od GOLDu

    powrot do szczytu i ciut wydaje sie nieunikniony. Co dalej zobaczymy.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.