  • Data: 2003-04-12 10:43:17
    Temat: Uważajcie na VISA z PekaoSA !!
    Od: "miecz" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    - w październiku zamknąłęm Eurokonto (kazałem zamienić na ROR - bo czasami
    potrzebuję większej gotówki, którą sobie w ten sposób mogę wypłacić)
    - oddałem karty, w tym VISA wypukła
    - wziąłem pokwitowania, że wszystko zwróciłem
    - już po 2 miesiącach bank rozliczył konto i przelał mi saldo z Eurokonta na
    ROR

    a teraz stało się coś takiego
    - centertel, u którego kiedyś (rok temu co najmniej) rozliczałem opłatę za
    telefon
    przez obciążenie KK - właśnie tej VISY obciążył mi ją omyłkowo i zaraz potem
    zwrócił pieniądze - poinformowali mnie o tym na piśmie
    I NAJWAŻNIEJSZE
    - pół roku po oddaniu karty i zlikwidowaniu konta, do którego karta jest
    przypisana
    bank przyjął transakcję na tą kartę, zaksięgował ją, i przysłał mi wyciąg!!!
    - co prawda centertel zwrócił zaraz pobrane pieniądze, ale PEKAOSA naliczyli
    mi 2,63 zł prowizji

    Ostrzegam więc wszystkich - fakt, że zlikwidujecie konto i oddacie kartę
    wcale
    nie oznacza, że bank zablokuje możliwość wykonywania transakcji z jej
    użyciem.
    Czyli, że do końca jej ważności nie bank będzie akceptował nowe transakcje.

    Zastanawia mnie to, czy bank nie powinien z chwilą oddania przeze mnie karty
    wciągnąć ją na listę kart unieważnionych. Rozumiem że VISA wypukła
    rozliczana
    jest off-line, ale napewno sprawdza się dane posiadacza, termin ważności,
    itepe
    przy każdej transakcji (za wyjątkiem salda). To dlaczego nie sprawdzają, czy
    karta
    ta do mnie jeszcze należy?