  • 1. Data: 2005-05-05 15:46:26
    Temat: VBD chyba też hmm ...<kradnie>
    Od: bob <b...@m...ru>

    .. jeszcze mi nie oddali złotówek co je zabrali jak wybrałem kasę z
    bankomatu w dniu 26 kwietnia ... poczekam jeszcze dzień, dwa ...

  • 2. Data: 2005-05-05 15:56:09
    Temat: Re: VBD chyba też hmm ...<kradnie>
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    bob napisał(a):
    > .. jeszcze mi nie oddali złotówek co je zabrali jak wybrałem kasę z
    > bankomatu w dniu 26 kwietnia ... poczekam jeszcze dzień, dwa ...

    i co?

  • 3. Data: 2005-05-05 16:03:04
    Od: "T.Omasz" <t...@x...pl>

    LOL

    --
    "Wystarczy wiedzieć, dokąd podjechać trza, stamtąd już widać szary
    spłowiały mur

  • 4. Data: 2005-05-05 16:06:49
    Od: bob <b...@m...ru>

    Wojciech Nawara wrote:

    > i co?

    Zadzwonię i grzecznie zapytam kiedy mi zwrócą moje 22,45 zł powiększone
    o odsetki! Te pare złotych zabrakło mi na koncie coby zrobić całkiem
    darmowy przelew! Musiałem więc skorzystać z nieco zakurzonego już
    Inteligo i wydać całe 99 gr. Poważnie.