  • 1. Data: 2005-05-05 14:02:11
    Temat: Jak kradnie MULTIBANK!!!
    Od: "Alcatras" <a...@o...pl>

    Obserwuje grupe od jakiegos czasu , po historii z Citibankiem napisze jeszcze
    cos co mnie dotknelo ze strony Multibanku jakis miesiac temu.
    Na poczatku jak powstali postanowilem otworzyc u nich konto.
    Wypelnilem wniosek internetowy i przyszla na adres domowy umowa.
    Poczytalem i niepodobala mi sie szczegolnie TPiO. Postanowilem olac sprawe i
    niepodpisywac umowy. Po miesiacu przyszla druga gotowa do podpisania ,
    przeslali pewnie podirytowani ze jeszcze nieodeslalem im podpisanej.
    Olalem spawe , a drugi egzemplarz umowy posluzyl mi jako podpalka do kominka.

    Niebylo by tu nic dziwnego , a tu miesiac temu prawie 3 lata od tej calej
    historii z ponownym podeslaniem umowy przychodzi WEZWANIE DO ZAPLATY na sume
    prawie 100 PLN za prowadznie konta i karna oplata za debet. hehehehehe

    Czy oni mysla ze jestem frajerem?

    Mial ktos taki przypadek? to przeciez ewidentna proba wyludzenia kasy nadajaca
    sie na zgloszenie do prokuratury!!!!

  • 2. Data: 2005-05-05 14:35:09
    Temat: Re: Jak kradnie MULTIBANK!!!
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Alcatras <a...@o...pl> wrote:

    > Czy oni mysla ze jestem frajerem?

    Nie obraź się, ale po stylu wypowiedzi wnioskuję, że możesz być *sigh*

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 3. Data: 2005-05-05 16:37:10
    Od: a...@o...pl

    > Nie obraź się, ale po stylu wypowiedzi wnioskuję, że możesz być *sigh*
    >
    > --
    > Przemysław Maciuszko

    ehhhh.... nastempny inkwizycjonista

  • 4. Data: 2005-05-05 18:56:47
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On 5 May 2005 16:02:11 +0200, "Alcatras" <a...@o...pl>
    wrote:

    >Czy oni mysla ze jestem frajerem?

    pewnie tak.

    A nie mogłeś zadzwonić i powiedzieć im, że rezygnujesz?
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 5. Data: 2005-05-05 19:04:06
    Od: Peet <j...@t...pbz>

    On 2005-05-05 20:56, Jarek Andrzejewski wrote:

    > A nie mogłeś zadzwonić i powiedzieć im, że rezygnujesz?

    Przecież on nawet umowy nie podpisał, więc z czego miał rezygnować?

    --
    Peet

  • 6. Data: 2005-05-05 19:25:33
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Thu, 05 May 2005 21:04:06 +0200, Peet <j...@t...pbz> wrote:

    >Przecież on nawet umowy nie podpisał, więc z czego miał rezygnować?

    ale dupę bankowi truć mógł, choć przecież TOiP tajna nie jest? Skoro
    tak, to przyzwoitość nakazuje powiedzieć drugiej stronie, że się
    rezygnuje.
    Zauważ, że nie twierdzę, że wiąże go umowa z bankiem.
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 7. Data: 2005-05-05 21:27:57
    Od: a...@o...pl

> [...]
    > rezygnuje.
    > Zauważ, że nie twierdzę, że wiąże go umowa z bankiem.

    Dodam dla rozjasnienia sytuacji.
    Nie jest istotne mimo ze to moze zaniedbanie z mojej strony ze
    niezpowiedzialem im "dziekuje". Od poczatku chodzi mi o to ze ten bank
    probuje wyludzic odemnie pieniadze , pomimo mojego jak uwazasz nie wslaciwego
    zachowania nie usprawiedliwia to dzialan instytucji zaufania publicznego , tak
    czy nie?

  • 8. Data: 2005-05-05 21:40:03
    Od: a...@o...pl

    > pewnie tak.
    >
    > A nie mogłeś zadzwonić i powiedzieć im, że rezygnujesz?

    Niebede polemizowal bo maz racje to moj bład , ale czy z racji tego błedu moga
    sobie teraz wyłudzic cosik? Wyobraz sobie , w sklapie 3 lata temu chciales
    kupic gume Mamba ale nagle cofneles reke i nie dales kasy ale gumy tez nie
    wzioles. Teraz spotyka cie niedoszly sprzedawca i chce od ciebie 100 zł co
    robisz?

  • 9. Data: 2005-05-05 23:43:18
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On 5 May 2005 23:27:57 +0200, a...@o...pl wrote:

    >probuje wyludzic odemnie pieniadze , pomimo mojego jak uwazasz nie wslaciwego
    >zachowania nie usprawiedliwia to dzialan instytucji zaufania publicznego , tak
    >czy nie?

    człowiek po pewnym okresie czytania p.b.b. uważa takie pytania za
    retoryczne :-) Oczywiście nie.
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 10. Data: 2005-05-06 00:15:26
    Od: "Robert Tomasik - praca" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Alcatras" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    Ponieważ nie masz z nimi podpisanej umowy, zatem nie mają prawa żądać
    zapłaty za to, że tę usługę rzekomo świadczyli. Podejrzwam, że jest to błąd
    ich systemu, który zakłada konto nie w momencie uzyskania podpisanej umowy,
    a w momencie wyrażenia woli jej podpisania za pośrednictwem internetu. Ale
    to tak naprawdę ich problem, a nie Twój. Natomaist nie jest to oszustwo w
    rozumieniu prawa karnego i nie ma sensu zawiadamiać prokuratury. Po prostu,
    jeśli bank pójdzie z tym do sądu i nawet wystawi BTE, to i tak sąd raczej
    kaluzuli na to nie nałozy, choćby z powodu braku Twojego oświadczeniu o
    poddaniu się takiej procedurze.