  • 21. Data: 2002-09-14 16:54:12
    Temat: Re: VE Fortis Banku
    Od: "Juulius" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Stefan" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:alvab0$gp3$1@news.gazeta.pl...
    > rekord to Chorwacja 5% i Węgry 7% mniej niż kantor!

    Forintow to kompletnie nie oplaca sie kupowac w kantorze.
    Jak ktos chce brac gotowke, to o wiele bardziej oplaca sie kupic u nas USD
    lub EUR i wymienic na Wegrzech po bardzo dobrym kursie i bez prowizji w
    jednym z wielu kantorow w centrum Budapesztu.

  • 22. Data: 2002-09-15 18:43:29
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    RobertS wrote:

    > moje doswiadczenia sa przeciwne

    Istnieją duże róznice regionalne i indywidualne w kursach kantorowych. Np.
    korony południowych sąsiadów są tańsze znacznie bliżej granicy południowej.
    Moze to tłumaczy te różne doświadczenia, przynajmniej częściowo.

  • 23. Data: 2002-09-16 06:05:48
    Od: "Stefan" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Robert" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    południowej.
    > Moze to tłumaczy te różne doświadczenia, przynajmniej częściowo.
    Mieszkam przy południowej granicy i wybór kantorów do porównań mam ogromny
    (Kraków). Nie robiłem jakichś poważnych badań, ale jedynie przeglądnąłem
    sobie wyciągi, z których wynika to co napisałem, że poza strefą EUR, kurs
    Fortisa jest bardzo dobry. (np. USD policzono mi za 4.16 + prowizja - wyszło
    mi 4.18, gdy kurs kantorowy sprzedaży był ok. 4.20) nie przeczę, że być może
    są lepsze karty pod względem kursów, ale poza EUR nie zauważyłem dużych
    róznić. W strefie EUR jest to niestety dużo - po uwzględnieniu prowizji
    wyszło 4.31 (kurs w banku to 4.15).