  • 21. Data: 2009-04-27 21:00:01
    Temat: Re: VE Getin & rezygnacja
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Lukasz W." news:gt56kf$deb$1@nemesis.news.neostrada.pl

    > mozesz rozwinac te koszty?
    > wydaje mi sie ze miala kosztować 3 zł/msc o ile nie bedzie obrotu na
    karcie
    > na min 100zł/msc

    Bo tak było i jeszcze przez kilka dni jest.
    Natomiast (chyba od 14 maja - niestety nie mam dostępu do papierów jakie
    przyszły od getinu) jeżeli nie "wykręcisz" bezgotówkowo na karcie 300 zł w
    skali miesiąca bank skasuje cię na 5 zł.
    A więc doszły nam dwie zmiany:
    1. Zostaje podwyższony limit kwoty jaką musimy wydać o 200 zł (ze 100 zł na
    300 zł)
    2. Zostaje podniesiona opłata za kartę w przypadku nie "wykręcenia" na niej
    min. 300 zł/mc z 4 na 5 zł.

    Pozdrawiam.

  • 22. Data: 2009-04-27 21:21:24
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    czym się tak wogóle różni e-getin od internetowego po za oprocentowaniem
    w toip nie widzę różnic

  • 23. Data: 2009-04-27 21:30:25
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "zlotowinfo" news:gt57jv$ss4$1@inews.gazeta.pl

    > czym się tak wogóle różni e-getin od internetowego po za oprocentowaniem
    > w toip nie widzę różnic

    Np. tym, że niektórych pracowników getinu przerasta przekucie w czyn
    dyspozycji klienta:
    "Chciałem założyć konto internetowe + do tego rachunek TOP. A ha i że by to
    było razem ze sobą złączone w systemie internetowym" :)
    I tak oto powstał e-getin. To produkt ułatwiający życie pracownikom jak i
    klientom :)

    A po za tym:
    1. Karta była/jest za friko przez 6 miesięcy :)
    2. Przy zakładaniu konta dają bardzo ładną teczuszkę :)
    3. Rezygnacja z e-getinu przed upływem 12 miesięcy jest droga :) natomiast z
    konta internetowego bezpłatna :)

    W chwili obecnej więcej rzeczy nie przychodzi mi na myśl :)

  • 24. Data: 2009-04-27 21:33:11
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Valdi.Pavlack napisał(a):

    > 1. Karta była/jest za friko przez 6 miesięcy :)

    o ile nie zmienili tego wraz z obecnymi podwyżkami (listu jeszcze nie
    mam). ale to by już był szczyt chamstwa. w ogóle, biorąc pod uwagę, że
    dopiero co była oferta promo a już zmieniają się jej warunki, też zbyt
    fair nie jest.

    PG

  • 25. Data: 2009-04-27 21:37:32
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Piotr Gralak" news:gt58ap$260$1@inews.gazeta.pl

> [...]
    > mam). ale to by już był szczyt chamstwa. w ogóle, biorąc pod uwagę, że
    > dopiero co była oferta promo a już zmieniają się jej warunki, też zbyt

    W nowej TOiP (tej która przyszła listem w getinu) pozostał zapis, że karta
    jest za friko przez 6 miesięcy od momentu wydania.

    A co do grania fair... life is brutal. Ale nie ukrywam, że trochę się
    zawiodłem na nich.

  • 26. Data: 2009-04-28 06:34:04
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    On 27 Kwi, 23:30, "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote:
> [...]
    > konta internetowego bezpłatna :)
    >
    > W chwili obecnej więcej rzeczy nie przychodzi mi na myśl :)

    Majac konto internetowe mozna sobie zalozyc samodzielnie przez
    internet oszczednosciowe?

    Akurat mam w strefie bytowej, w drodze do domu Biedronke, ktora w
    poblizu nie ma bankomatow - natomiast otwarli obok POK Getinbanku.
    Jesli wracajac z pracy wpadnie mi do glowy wpasc po cos do Biedronki,
    musze wczesniej wyplacac z bankomatu - jest to nieporeczne, gdyz musze
    zakupy PLANOWAC z wyprzedzeniem, a nie pojechac tam bopodjechal mi
    dany autobus i wybieram trase powrotu z biedronka po drodze.

    Ulatwieniem moze byc zalozenie konta internetowego z oszczedzajacym
    (brak limitu wyplat z oszczedzajacego, jak widze), wyrzucenie
    niepotrzebnej karty debetowej i wstepowanie do Getin przed zakupami -
    trzymajac tam na oszczedzajacym ze 200-300 zl pod takie okazje.

    W nowym TOiP jest cos co to by utrudnilo?

  • 27. Data: 2009-04-28 07:09:15
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    <k...@w...pl>
    o.googlegroups.com

    [ciach]

    Zakładamy, że w POKu nie znajduje się bankomat Euronetu.
    W innym przypadku TOiP zakłada prowizję za wypłatę kasy w placówce.

    PS.
    Przed wypłatą również warto by było najpierw samodzielnie (przez net)
    przelać sobie kasę z oszczędniościowego na ROR a następnie dopiero udać się
    do placówki :)

  • 28. Data: 2009-04-28 07:16:25
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    4...@v...googlegroups.com

    > [ciach]
    >
    > Zakładamy, że w POKu nie znajduje się bankomat Euronetu.

    Wtedy korzystalbym z karty Nordei i nie byloby sprawy :)

> [...]
    > Przed wypłatą również warto by było najpierw samodzielnie (przez net)
    > przelać sobie kasę z oszczędniościowego na ROR a następnie dopiero udać się

    Sie nie da bezplatnie wyplacic z oszczednosciowego?

  • 29. Data: 2009-04-28 09:46:32
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    <k...@w...pl>
    t.googlegroups.com

    > Sie nie da bezplatnie wyplacic z oszczednosciowego?

    Raz w miesiącu?
    Limit ten nie występuje kiedy przelewasz z TOP'a na ROR'a :)

  • 30. Data: 2009-04-28 09:52:30
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    Chciałem poinformować szanowne grono, że... dzisiaj wybrałem się do oddziału
    (jakoś się udało he he) i zrezygnowałem z karty. Cały proces przebiegł łatwo
    i przyjemnie - jednak w systemie karta cały czas ma status aktywnej (mam
    nadzieję, że się to zmieni w najbliższym czasie)

    Pozdrawiam.