  • 11. Data: 2004-01-23 22:39:50
    Temat: Re: VW
    Od: "david" <W...@o...pl>

    oki, dzięki wszystkim za informacje

    pozdr
    david

  • 12. Data: 2004-01-23 22:44:46
    Temat: Re: VW - zrób to szybko!
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    jeśli przecieki się potwierdzą,
    to od poniedziałku VW może przeżywać
    niespotykany w historii tego banku najazd nowych klientów.

  • 13. Data: 2004-01-23 22:52:27
    Od: "david" <W...@o...pl>

    > jeśli przecieki się potwierdzą,
    > to od poniedziałku VW może przeżywać
    > niespotykany w historii tego banku najazd nowych klientów.

    nie sądzę - VW dyskwalifikuje off-line transakcyjny ...

    pozdr
    david
    :(

  • 14. Data: 2004-01-23 23:03:12
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > nie sądzę - VW dyskwalifikuje off-line transakcyjny ...

    Nie sądzę, jesli to będzie jego jedyna wada
    (przy saldzie >>0 nawet to nie jest zbytnio dokuczliwe)
    > pozdr
    > david
    > :(
    &St

    ale przykro będzie patrzeć na koniec legendy mBanku :(

  • 15. Data: 2004-01-23 23:05:51
    Od: "david" <W...@o...pl>

    > ale przykro będzie patrzeć na koniec legendy mBanku :(

    dokładnie

  • 16. Data: 2004-01-23 23:17:08
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    S.T. napisal/a:

    > ale przykro będzie patrzeć na koniec legendy mBanku :(

    ... do czasu konca legendy VW :) który nastąpi jeszcze w tym roku

    --
    Pozdrawiam,
    Zbiggy, w roli wróżki

  • 17. Data: 2004-01-24 09:53:56
    Od: bm <b...@p...pl>

    Użytkownik david napisał:
    > Hejka
    >
    > krótkie pytanie i oczekuje rzeczowych odpowiedzi:
    > mam konto w mBanku i zastanawiam się nad założeniem konta e-direct w
    > pakiecie standard w VW,
    > czy ktoś mi może podać powody dla których
    > powinienem, lub przeciwnie, nie powinienem zakładać tam konta ??
    >
    > pozdr
    > david

    Wypełniłem wniosek w sobote wieczorem telefon z vw banku odebrałem w
    poniedziałek popołudniu . Wydrukowałem wszystkie papiery i we wtorek
    załatwiłem formalności na poczcie . I czekałem dość długo od początku
    grudnia do pierwszych dni stycznia. Najpierw otrzymałem karte a dopiero
    potem przesyłke startową. Generalnie polecam ten bank troche kłopotliwe
    jest zakładanie konta ale warto.

    bm