  • 21. Data: 2008-07-17 20:32:28
    Temat: Re: VW-konto internetowe
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <487f6f65$1@news.home.net.pl>,
    Radek Wroclawski <r...@n...pl> wrote:

    > Mam tam
    > m.in. konta firmowe i ustawiam np. 30 przelewów. Teraz chcę wiedzieć na
    > jaką są one kwotę. W poprzedniej wersji wszystkie przelewy były widoczne
    > na jednej stronie, a kwota przelewów podsumowana. Teraz jest to rozbite
    > na 6 podstron bez podsumowania.

    Ale jak skorzystasz z tej wyszukiwarki: 'pokaz przelewy' czy jakos tak,
    to tam mozna wybrac dodatkowe kryteria i sobie wyswietlac co potrzebne.

    TA

  • 22. Data: 2008-07-18 08:42:59
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    T...@s...in.the.world pisze:

    > Ale jak skorzystasz z tej wyszukiwarki: 'pokaz przelewy' czy jakos tak,
    > to tam mozna wybrac dodatkowe kryteria i sobie wyswietlac co potrzebne.
    ja chce prosta funkcje - ile mam zostawic kasy na koncie, aby wszystkie
    przelewy zostaly zrealizowane. Odpowiedz z infolinii - nie da sie, a
    wczesniej sie dalo...

  • 23. Data: 2008-07-18 17:54:54
    Od: "jst" <l...@W...pl>

    > ja chce prosta funkcje - ile mam zostawic kasy na koncie, aby wszystkie
    > przelewy zostaly zrealizowane.

    Dokładnie. Mogli dodać możliwość wyszukiwania przelewów bo nie każdy klient
    korzysta z programu Bankonet Sokaris, który znakomicie to robi ( gratulacje
    dla zespołu Sokaris). Jako opcja ( do włączenia/wyłączenia) mogłaby być
    funkcja cofania przelewu jeśli jeszcze nie został zrealizowany ( tak jak to
    jest w Inteligo). Ponadto robi się ewolucję systemu, a nie wywala
    dotychczasowy do góry nogami.

    Dożyliśmy czasów, kiedy niewielu ludzi ma mądrość cenienia prostoty.
    Decydentom VW Bank należy życzyć mądrości w ogóle. W szczególności
    następującym osobom:

    Zarząd:

    Jarosław Konieczka - Prezes Zarządu

    Przemysław Kowalczyk - Członek Zarządu

    Stefan Rasche - Członek Zarządu

    Rada nadzorcza:

    Klaus-Dieter Schürmann - Przewodniczący Rady Nadzorczej

    Koenraad Borsje - Członek Rady Nadzorczej

    Heinz Günther Müller - Członek Rady Nadzorczej

    Oliver Schmitt - Członek Rady Nadzorczej

    Hendrikus Theodorus Eugenio Maria Rottinghuis - Członek Rady Nadzorczej

    Ze strony: http://www.vwbank.pl/pliki/VWB_Info_o_Firmie_2007_la
    st.pdf

    Niech się przynajmniej publicznie wstydzą -bo do błędu się nie przyznają.
    Nie ten poziom.

    pzdr
    j.

  • 24. Data: 2008-07-21 10:55:38
    Od: Krystek <s...@k...eu.org>

    Pvt. Ryan pisze:

    > "jst" <l...@W...pl> wrote in message

    > mieli system ten sam co Lukas na Oraclu.

    BOŚ też ma taki sam jaki miał VW.

    K.

  • 25. Data: 2008-07-24 08:29:35
    Od: " " <n...@N...gazeta.pl>

    Bogdan <w...@p...onet.pl> napisał(a):

    > VW Bank wprowadził dla użytkowników
    > konta internetowego nowy system.

    Ha ha, a ściągnij sobie przez teledirect bezpłatnie historię rachunku
    faksem .Zawartość kolum maksymalnie poprzestawiana i pocięta, nawet kolumna
    WALUTA sie rozjechała ;)

    Niestety - mamy taki TRYND, gdzie prostota i czytelnosc oferty to wielki
    minus (w opinii oferujących uslugi) ... a nie plus :(

  • 26. Data: 2008-07-24 11:15:53
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik <n...@N...gazeta.pl>

    > Ha ha, a ściągnij sobie przez teledirect bezpłatnie historię rachunku
    > faksem .Zawartość kolum maksymalnie poprzestawiana i pocięta, nawet
    > kolumna
    > WALUTA sie rozjechała ;)

    zrobią pewnie jeszcze jedną wersję - koniecznie szybszą, bo ta jest
    strasznie wolna

    moja prognoza wziela sie z tąd, ze dzis w gazecie wyczytalem, że Porsche
    kupuje VW i pewnie bedziemy mieli "PorscheBank" a nazwa zobowiązuje :-)
    *** blad ***

  • 27. Data: 2008-08-04 19:51:48
    Od: "jst" <l...@W...pl>

    > Niestety - mamy taki TRYND, gdzie prostota i czytelnosc oferty to wielki
    > minus (w opinii oferujących uslugi) ... a nie plus :(

    Dokładnie. I cały ten wątek powstał, aby kadra menedżerska w Volkswagen
    Banku zrozumiała, że platforma bankowa to nie multimedialne centrum rozrywki
    dla dzieciaków, tylko medium poprzez które klienci chcą szybko, sprawnie,
    bez łamigłówek dokonać kilku czy kilkudziesięciu opercji dziennie.
    Najśmieszniejsze jest to, że gołym okiem widać, że dali ciała na każdym
    etapie wdrażania tego systemu: od projektu , poprzez wykonawstwo, testy i
    zatwierdzenie. Jeślili podobnie wyglada profesjonalizm banku w zarządzaniu
    środkami klientów to warto zastanowić się nad wycofaniem środków -strach u
    nich pieniądze trzymać.

    Wydali na ten nowy system pewnie sporo kasy, a tu amatorka na całego.

    pzdr
    j.