-
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: Wojciech Nawara <u...@W...nawara.info>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: VW rzondzi !
Date: Wed, 05 May 2004 20:43:56 +0200
Organization: news.onet.pl
Lines: 48
Sender: u...@n...info@host-d9ada387.elsat.net.pl
Message-ID: <c7bckq$o4$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: host-d9ada387.elsat.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1083782618 772 217.173.163.135 (5 May 2004 18:43:38 GMT)
X-Complaints-To: a...@o...pl
NNTP-Posting-Date: 5 May 2004 18:43:38 GMT
User-Agent: Mozilla Thunderbird 0.5 (Windows/20040207)
X-Accept-Language: pl, en-us, en
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:297200
[ ukryj nagłówki ]Witajcie,
http://inne.nawara.info/vw1.jpg
http://inne.nawara.info/vw2.jpg
Prawie rok regularnego zgłaszania powyższych błędów do VWBD to stanowczo
za mało dla tego banku, aby dokładnie opisane błędy poprawić. Gratuluję!
I niech mi ktoś nie powie, że Volkswagenbank direct nie rzondzi :-)
Już pomijam kwestie, że po angielsku. Ale - do jasnej choinki - nie
nazywajmy hasła PINem !
Secundo: terminologia. Trzeba chyba robić magistra z terminologii
używanej w VW.
Na papierowych potwierdzeniach otwarcia rachunków od jakiegoś czasu
drukowane są numery klienta, jako osobna pozycja, aby było jasno
wskazane co tymże numerem jest [wcześniej trzeba się było domyślać].
Teraz trzeba wiedzieć, że jeśli IVR prosi o podanie numeru rachunku, to
prosi o numer klienta. Z kolei jeśli system internetowy prosi o podanie
idetyfikatora... to o dziwo też chodzi mu o numer klienta. :-)
Ale ja widocznie za dużo wymagam. W końcu kto mógłby wpaść na to, żeby
numer klienta nazywać wszędzie po prostu numerem klienta? Prawda, jakie
to mało intuicyjne ?
Tertio: prawda, że bardzo intuicyjne jest to, że przed połączeniem z
konsultantem, aby konsultant miał jakikolwiek dostęp do rachunku, należy
się zalogować wybierając wcześniej 'informajce o rachunku i zlecenia
operacji' ? Przecież zmiana tego komunikatu na komunikat 'jeśli jesteś
już naszym klientem wybierz 1' to stanowczo zbyt poważne zadanie.
Łatwiej jest dołączać kserowane kartki A4 do pakietów startowych, w
których opisuje się, że przed każdym połączeniem z konsultantem należy
zalogować się ręcznie używając właśnie opcji 'informacje o rachunku i
zlecenia operacji'.
Zresztą... po co ja o tym piszę...
Pozdrawiam,
WN
Następne wpisy z tego wątku
- 05.05.04 19:50 Unek
- 05.05.04 20:02 Wojciech Nawara
- 05.05.04 20:04 Wojciech Nawara
- 05.05.04 20:00 Radosław Popławski
- 05.05.04 20:14 Wojciech Nawara
- 05.05.04 21:35 wk
- 05.05.04 22:03 Radosław Popławski
- 06.05.04 07:03 Damian Kuczera
- 07.05.04 13:43 Q
Najnowsze wątki z tej grupy
- gotówkowe zjeby
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- Jutro to dziś...
- leć gołombeczku
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- Prawdziwy/fałszywy bank
- Velo dał mi bezpłatny debet...
- Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- zloto
- Velo częściowo ugiął się...
- że co?
- I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
Najnowsze wątki
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Jutro to dziś...
- 2024-10-22 leć gołombeczku
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-15 Prawdziwy/fałszywy bank
- 2024-10-13 Velo dał mi bezpłatny debet...
- 2024-10-07 Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- 2024-10-05 Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-03 zloto
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...
- 2024-09-22 że co?
- 2024-09-22 I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?