eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiVW rzondzi !VW rzondzi !
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Wojciech Nawara <u...@W...nawara.info>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: VW rzondzi !
    Date: Wed, 05 May 2004 20:43:56 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 48
    Sender: u...@n...info@host-d9ada387.elsat.net.pl
    Message-ID: <c7bckq$o4$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-d9ada387.elsat.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1083782618 772 217.173.163.135 (5 May 2004 18:43:38 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 5 May 2004 18:43:38 GMT
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 0.5 (Windows/20040207)
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:297200
    [ ukryj nagłówki ]

    Witajcie,


    http://inne.nawara.info/vw1.jpg
    http://inne.nawara.info/vw2.jpg


    Prawie rok regularnego zgłaszania powyższych błędów do VWBD to stanowczo
    za mało dla tego banku, aby dokładnie opisane błędy poprawić. Gratuluję!

    I niech mi ktoś nie powie, że Volkswagenbank direct nie rzondzi :-)

    Już pomijam kwestie, że po angielsku. Ale - do jasnej choinki - nie
    nazywajmy hasła PINem !


    Secundo: terminologia. Trzeba chyba robić magistra z terminologii
    używanej w VW.

    Na papierowych potwierdzeniach otwarcia rachunków od jakiegoś czasu
    drukowane są numery klienta, jako osobna pozycja, aby było jasno
    wskazane co tymże numerem jest [wcześniej trzeba się było domyślać].

    Teraz trzeba wiedzieć, że jeśli IVR prosi o podanie numeru rachunku, to
    prosi o numer klienta. Z kolei jeśli system internetowy prosi o podanie
    idetyfikatora... to o dziwo też chodzi mu o numer klienta. :-)

    Ale ja widocznie za dużo wymagam. W końcu kto mógłby wpaść na to, żeby
    numer klienta nazywać wszędzie po prostu numerem klienta? Prawda, jakie
    to mało intuicyjne ?


    Tertio: prawda, że bardzo intuicyjne jest to, że przed połączeniem z
    konsultantem, aby konsultant miał jakikolwiek dostęp do rachunku, należy
    się zalogować wybierając wcześniej 'informajce o rachunku i zlecenia
    operacji' ? Przecież zmiana tego komunikatu na komunikat 'jeśli jesteś
    już naszym klientem wybierz 1' to stanowczo zbyt poważne zadanie.
    Łatwiej jest dołączać kserowane kartki A4 do pakietów startowych, w
    których opisuje się, że przed każdym połączeniem z konsultantem należy
    zalogować się ręcznie używając właśnie opcji 'informacje o rachunku i
    zlecenia operacji'.


    Zresztą... po co ja o tym piszę...


    Pozdrawiam,
    WN

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1