  • 11. Data: 2005-09-24 21:59:30
    Temat: Re: Visa czy MC?
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2005-09-24 23:03, osobnik podający się za Tomasz Opalski, śmiał
    stwierdzić, iż:

    > Mi dodatkowo zapadła w pamięć sytuacja z Chorwacji kiedy to mój kolega
    > spokojnie w pobliskim markecie płacił MC, a ja mająć VISE musiałem biegać z
    > gotówką.

    Miałem podobnie w tym roku na Węgrzech. Akceptowali tylko MC (stacja
    benzynowa).

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 12. Data: 2005-09-25 06:07:54
    Od: Andrzej <r...@p...onet.pl>

    Doręczą tam gdzie jesteś. Nie wiem czy to dodatkowo kosztuje.

  • 13. Data: 2005-09-25 09:13:49
    Od: Krzysztof Lerski <k...@w...pl>

    Dnia Sat, 24 Sep 2005 17:38:06 +0200, Leszek napisal/a:

    > Dokładnie - zazwyczaj EC/MC jest rozliczana w euro, co jest
    > korzystniejsze przy zakupach w europie. Visa to grupa dolarowa. Jest
    > jednak wyjątek - VC mBanku rozliczana w euro.
    wyjątków jet więcej, coraz wiecej VC jest rozliczanych w euro.
    --
    Krzysztof Lerski

  • 14. Data: 2005-09-25 09:30:58
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Krzysztof Lerski <k...@w...pl> wrote:

    > wyjątków jet więcej, coraz wiecej VC jest rozliczanych w euro.

    Ja bym rzekł inaczej. Coraz mniej kart kredytowych systemu Visa,
    jest rozliczanych w USD.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 15. Data: 2005-09-25 16:16:05
    Od: "Amnesiak" <a...@T...interia.pl>

    Użytkownik "Andrzej" <r...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:dh5es0$m0n$1@news.onet.pl...

    > Doręczą tam gdzie jesteś. Nie wiem czy to dodatkowo
    > kosztuje.

    Nie wiem jak jest teraz, ale jakiś czas temu przyjemność ta
    kosztowała 400 zeta (w Millennium).

    A.