  • 11. Data: 2009-12-30 14:41:48
    Temat: Re: Volkswagen Bank e-direct czy Deutsche Bank dbNET
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 30 Dec 2009 15:36:00 +0100, blad napisał(a):

    > ale wplyw wynagrodzenia z pracy autor wątku dopuszczał (sredni
    > miesieczny wplyw ma byc 1500 zl a nie sredni na kwartal)

    No źle się wyraziłem. Kwartalnie ma być min 1,5k pln na miesiąc

    > O tym, że takie konto trzeba miec rok, żeby zaczeła dzialac tabela oplat
    > i prowizji nic mi nie wiadomo.

    Jak ja miałem konto to było w TOiP, że jeżeli zlikwiduje je przed upływem
    roku to coś tam będę płacił.

    Xenocide

  • 12. Data: 2009-12-30 17:11:47
    Od: "mx" <m...@o...pl>

    > Mialem kiedys rachunek w VW ale po roku testowania zamknalem i nie żałuję
    > *** blad ***
    Mialem kiedyś rachunek w VW ale po roku testowania nie zamknąłem i tym
    bardziej nie żałuję.

    ***mx***

  • 13. Data: 2009-12-30 17:13:03
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "xbartx"
    > Jak ja miałem konto to było w TOiP, że jeżeli zlikwiduje je przed
    > upływem
    > roku to coś tam będę płacił.

    teraz jest że za zamknięcie przed upływem 3 miesięcy od otwarcia - 20 zl
    ale dodatkowo jak zamykasz w pierwszym roku to zamykają kartę i za nią
    tez płacisz 5 zł za każdy miesiąc niewykorzystania.
    Zamknięcie po miesiącu daje ci opłatę 20 zł + 11*5 zł = 75 zł
    Tylko po co zamykać skoro to fajny rachunek :-)
    *** blad ***

  • 14. Data: 2009-12-30 17:21:20
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    xbartx pisze:
    > Zostawić mbank do płatności a dołożyć dbnet do wypłaty gotówki. Na dbnet
    > co jakiś czas przelewasz pieniądze, które sobie wypłacasz w dowolnym
    > bankomacie (te >400pln to w VW a nie w dbnet). Masz wtedy ten komfort, że
    > nawet jak ktoś skopiuje lub ukradnie kartę do dbnet to i tak za dużo nie
    > podziała.

    Swoją drogą VW Bank odpowiada idealnie na potrzeby mojego banku zapasowego.
    Wszystko darmowe, a od biedy również darmowa wypłata z dowolnego bankomatu.

    W zasadzie po nadchodzących Aliorowych podwyżkach to VW Bank wypada
    całkiem korzystnie. Za Aliorowe 5 PLN mamy tutaj 3 wypłaty (i 50 gr w
    kieszeni) oraz bezpłatne wszystko powyżej 400 PLN czyli jeśli ktoś
    wypłaca większe kwoty lub robi to sporadycznie to VW wyjdzie lepiej
    (taniej).

    (Nie)stety wszystko wskazuje, że ja zostanę przy Aliorze, bo
    oprocentowany ROR (lokata nocna) i tak zwróci mi to 5 PLN, a jeszcze coś
    tam się uzbiera. W innych bankach ich 0% ROR + różne ograniczenia (nie
    wszystkie bankomaty darmowe) nie zrekompensują mi rozstania z Aliorem.

    --
    Mithos

  • 15. Data: 2009-12-31 08:16:43
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 30 Dec 2009 18:13:03 +0100, blad napisał(a):

> [...]
    > miesiącu daje ci opłatę 20 zł + 11*5 zł = 75 zł Tylko po co zamykać
    > skoro to fajny rachunek :-) *** blad ***

    No teraz z darmowymi przelewami, to fakt, całkiem ciekawa propozycja.
    Dobre www, przez pocztę wewnętrzną można dużo załatwić. No ja przez rok
    problemów nie miałem, ale przez to że pojawił się Alior a w Nordea
    przelewy były płatne to zwiałem, no ale może kiedyś powrócę.

    Xenocide

  • 16. Data: 2009-12-31 08:23:15
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 30 Dec 2009 18:21:20 +0100, Mithos napisał(a):

    > Swoją drogą VW Bank odpowiada idealnie na potrzeby mojego banku
    > zapasowego. Wszystko darmowe, a od biedy również darmowa wypłata z
    > dowolnego bankomatu.

    Ale po co takie kombinacje? Aliora zostawiasz bez karty, bo ma dobre www
    i dużo ciekawych opcji (darmowe powiadomienia na maila, potwierdzenia
    przelewu na maila etc) a jak jeszcze spełnisz warunki to masz
    ubezpieczenie. Do bf (bankomat free) zakładasz sobie dbnet i jest
    optymalnie. No wiadomo, że w odwodzie jest pewnie jeszcze mbank ;)

    Xenocide

  • 17. Data: 2009-12-31 12:44:03
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    xbartx pisze:
    > Ale po co takie kombinacje?

    Ponieważ chcę mieć jak najmniej kart/rachunków :)

    Alior bez karty jest dla mnie bezsensu. Muszę mieć możliwość wypłacenia
    większej kwoty "od ręki", więc czekanie na zrobieniu przelewu pomiędzy
    rachunkami mi nie odpowiada.

    Nawet na eKoncie w mBanku trzymam określoną kwotę pomimo, że jest tam 0%
    (a więc strata) z powodu jw.

    --
    Mithos

  • 18. Data: 2009-12-31 13:04:19
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 31 Dec 2009 13:44:03 +0100, Mithos napisał(a):

    > Ponieważ chcę mieć jak najmniej kart/rachunków :)

    No wiadomo.

> [...]
    > rachunkami mi nie odpowiada.
    >
    > Nawet na eKoncie w mBanku trzymam określoną kwotę pomimo, że jest tam 0%

    Skoro na mbanku trzymasz, to tak samamo możesz robić z dbnet i po każdym
    wyjęciu gotówki z bankomatu, po prostu doładować konto ;)
    Mi tam Alior bez karty całkiem się sprawdza, tym bardziej, że VE z dbnet
    działa w każdym bankomacie a w szczególności w tych, w których nie
    działał Alior.

    Xenocide

  • 19. Data: 2009-12-31 13:30:34
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    xbartx pisze:
> [...]
    > Mi tam Alior bez karty całkiem się sprawdza, tym bardziej, że VE z dbnet
    > działa w każdym bankomacie a w szczególności w tych, w których nie

    Tyle, że rachunek w mBanku muszę mieć z pewnych względów, a dodatkowo
    jestem z niego całkiem mocno zadowolony (ostatnimi czasy). Natomiast
    dodatkowego nie chcę jakoś otwierać (jeśli już to skłaniam się do VW).

    --
    Mithos

  • 20. Data: 2009-12-31 13:38:02
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 31 Dec 2009 14:30:34 +0100, Mithos napisał(a):

    > Tyle, że rachunek w mBanku muszę mieć z pewnych względów, a dodatkowo
    > jestem z niego całkiem mocno zadowolony (ostatnimi czasy). Natomiast
    > dodatkowego nie chcę jakoś otwierać (jeśli już to skłaniam się do VW).

    Nie no ja rozumiem. Sam miałem wątpliwości i otworzyłem, że tak powiem na
    próbę. Na razie nie wiedzę, żadnych problemów, bo wypłacam nie raz a
    kilka razy w miesiącu, więc dbnet mam całkowicie darmowy dopóki nie
    zmienią warunków. mBank też posiadam, ale głównie allegro i wpłatomat i
    spisuje się ok.

    Xenocide