    Date: Wed, 12 Aug 2009 12:57:28 +0200
    From: szary móżyn <b...@a...email>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: W Getinie nie można już zlikwidować debetówki?

    Wybaczcie jeśli było dyskutowane, ale ja o tym nie
    wiedziałem i dzisiaj doznałem szoku. Poszedłem do oddziału
    oddać debetówkę, którą dostałem w ramach pakietu e-getin, bo
    właśnie kończy mi się na nią darmowy okres promocyjny, a
    wiem że można było tak robić, nawet tu na grupie była o tym
    mowa. Pani obsługująca oświadczyła, że oddanie karty jest
    równoznaczne z zamknięciem konta (50 zł przed upłewem roku).
    Karta oczywiście jest płatna 5 zł miesięcznie, nawet jeśli
    nie była aktywowana.

    Czyli getin właśnie wydymał mnie na min. 30 zł zmieniając
    sobie regulamin w trakcie trwania tej "promocji" :/