  • 11. Data: 2009-08-12 13:41:10
    Temat: Re: W Getinie nie można już zlikwidować debetówki?
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "szary móżyn" news:00c881a4$0$19546$c3e8da3@news.astraweb.com

    > Tak, bazuję tylko na tym co mi powidziała. Zakładam, że
    > pracownik oddziału wie co mówi

    Kolejne pocieszenie. W wielu przypadkach, szczególnie kiedy rozmawiasz z
    głową tępej blondyny miej świadomość, że ta może ładnie wyglądająca gębusia
    niekoniecznie ma świadomość tego co do Ciebie mówi - mówię to z własnego
    doświadczenia ;)

  • 12. Data: 2009-08-12 13:42:10
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Paweł" news:h5ufcq$mme$1@atlantis.news.neostrada.pl

    > zdecydowanie lepiej sie przyswaja regulamin z browarem
    > na kiblu podczas metafizcznej sesji :-)

    He he he browarek + kibelek - no, no będę chyba musiał tego spróbować po
    jakiejś mocno zakrapianej imprezie :)

  • 13. Data: 2009-08-12 13:43:23
    Od: Dyn <d...@o...pl>

    Użytkownik szary móżyn napisał:
    > nawet jeśli nie była aktywowana.

    A to ciekawostka. Konto założyłem z rok temu, podejrzewam, że nawet ze
    sporym hakiem i karty do tej pory nie aktywowałem (promocja jakoś mnie
    nie skusiła). Żadnych ubytków z konta także nie zaobserwowałem. Byłbym
    wielce niekontent, gdyby mi raz a dobrze za te wszystkie miesiące
    ściągneli :/

    --
    Dyn

  • 14. Data: 2009-08-12 14:16:18
    Od: szary móżyn <b...@a...email>

    Dyn napisał:

> [...]
    > nie skusiła). Żadnych ubytków z konta także nie zaobserwowałem. Byłbym
    > wielce niekontent, gdyby mi raz a dobrze za te wszystkie miesiące

    Zakładałeś e-getin czy zwykłe? Moja karta też nie jest
    aktywowana, ale zarówno pani, która zakładała mi konto pół
    roku temu, jak i tak z którą rozmawiałem dzisiaj twardo
    obstawały przy tym, że opłata będzie pobierana tak czy siak.

    Robi się coraz ciekawiej. Pytałem na infolinii czy można
    zrezgynować z karty w pakiecie e-getin. Pani odpowiedziała,
    że to zależy od zapisu w umowie. Ma tam rzekomo być
    klauzula, że można odstąpić od umowy w zakresie samej karty
    lub nie. Po pobieżnym przestudiowaniu umowy ustaliłem na
    razie tylko tyle, że te sprawy reguluje regulamin kart
    płatniczych :)

  • 15. Data: 2009-08-12 14:24:37
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "szary móżyn" news:00572626$0$16978$c3e8da3@news.astraweb.com

> [...]
    > lub nie. Po pobieżnym przestudiowaniu umowy ustaliłem na
    > razie tylko tyle, że te sprawy reguluje regulamin kart

    Przestudiowałem regulamin kart debetowych:
    http://egetin.pl/pliki/Regulamin_kart_debetowych.pdf

    I w twoim przypadku chyba najważniejszy jest paragraf 9 pkt. f
    Jeżeli się mylę proszę o sprostowanie.

  • 16. Data: 2009-08-12 14:32:11
    Od: Dyn <d...@o...pl>

    Użytkownik szary móżyn napisał:
    > Zakładałeś e-getin czy zwykłe?

    E-getin. Juz grubo po okresie promocyjnym i nic mi z konta nie znika.

    > ustaliłem na razie tylko tyle, że te sprawy reguluje regulamin kart
    > płatniczych :)

    Niby tutaj
    https://www.gb24.pl/uploads/pliki/ind/regulaminy/reg
    ulamin_kart_debetowych.pdf
    stoi, że:
    "16.Karta spersonalizowana przekazywana jest jako nieaktywna.
    Posiadacz (lub u?ytkownik) karty zobowi?zany jest do aktywo-
    wania karty niezw?ocznie po jej otrzymaniu. Aktywacja karty
    odbywa sie w sposób okreoelony w komunikacie Banku. "

    Ale chyba kary za nieaktywowanie nigdzie dalej nie wpletli w treść
    regulaminu.

    Z kolei tutaj:
    https://www.gb24.pl/uploads/pliki/ind/regulaminy/umo
    wa_e-getin_wzor.pdf
    siedzi jak wół:
    "5. Umowa w zakresie karty debetowej Visa Electron ulega
    automatycznemu przedłuSeniu na następne okresy. Rezygnacja ze
    wznowienia karty jest
    równoznaczna z wypowiedzeniem Umowy rachunku. Sposób rezygnacji
    określony jest w Regulaminie kart debetowych.. "

    Ale to tylko jeśli chodzi o rezygnacje ze wznowienia. Nie wiem czy
    zastrzeżenie i nieubieganie się o wydanie jej na nowo oznacza rezygnacje
    ze wznowienia ;)

    --
    Dyn

  • 17. Data: 2009-08-12 14:37:43
    Od: Dyn <d...@o...pl>

    Użytkownik Valdi.Pavlack napisał:
    > I w twoim przypadku chyba najważniejszy jest paragraf 9 pkt. f
    > Jeżeli się mylę proszę o sprostowanie.

    Chodzi o to:
    "6. Bank ma prawo do zastrzeSenia karty wyłącznie z waSnych przyczyn,
    do których zalicza się:
    [...]
    f) wypowiedzenie przez Bank lub posiadacza umowy o korzystanie
    z kart debetowych GETIN
    Banku SA bądź umowy rachunku bankowego. "
    ?

    Brzmi moim zdaniem troszkę bez sensu. Bank może mi zastrzec kartę, jesli
    wypowiem umowę o korzystanie z tej karty? :D

    --
    Dyn

  • 18. Data: 2009-08-12 14:44:51
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Dyn" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Brzmi moim zdaniem troszkę bez sensu. Bank może mi zastrzec kartę, jesli
    > wypowiem umowę o korzystanie z tej karty? :D

    zadzwonic do visa i zastrzec, po kilku dniach info pojawi sie w systemie
    transakcyjnym, do banku nie dzwonic w tej sprawie :)

  • 19. Data: 2009-08-12 16:50:23
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> writes:

> [...]
    > niekoniecznie ma świadomość tego co do Ciebie mówi - mówię to z własnego

    Jest jeszcze druga mozliwosc - moze celowo wprowadzac w blad. Kiedys to
    byla domena marketdroidow, ale zaraza sie rozszerzyla.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 20. Data: 2009-08-12 16:57:26
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Krzysztof Halasa" news:m3ljlpkmcw.fsf@intrepid.localdomain

    > Jest jeszcze druga mozliwosc - moze celowo wprowadzac w blad. Kiedys to
    > byla domena marketdroidow, ale zaraza sie rozszerzyla.

    Rozszerzyła się na banki - niestety.
    A jeżeli jesteśmy już przy kwestiach związanych z tworzeniem wirtualnych
    przepisów przez pracowników banków to chyba na tej grupie kilka dni temu
    ktoś pisał, że kiedy poszedł założyć lokatę w Polbanku usłyszał, że trzeba
    wsiąść do niej kartę kredytową :O