  • 21. Data: 2009-08-12 17:41:48
    Temat: Re: W Getinie nie można już zlikwidować debetówki?
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Dyn wrote:

    > https://www.gb24.pl/uploads/pliki/ind/regulaminy/umo
    wa_e-getin_wzor.pdf
    > siedzi jak wół:
    > "5. Umowa w zakresie karty debetowej Visa Electron ulega
    > automatycznemu przedłuSeniu na następne okresy. Rezygnacja ze
    > wznowienia karty jest
    > równoznaczna z wypowiedzeniem Umowy rachunku. Sposób rezygnacji
    > określony jest w Regulaminie kart debetowych.. "

    Jak by nie było, zdanie: "Rezygnacja ze wznowienia karty jest równoznaczna z
    wypowiedzeniem Umowy rachunku."
    jest nowością. Ja mam umowę na e-getin zawartą chyba w czerwcu bez takiego
    postanowienia.

  • 22. Data: 2009-08-12 18:12:14
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Bogdan B." news:h5uv15$sv$1@atlantis.news.neostrada.pl

> [...]
    > wypowiedzeniem Umowy rachunku."
    > jest nowością. Ja mam umowę na e-getin zawartą chyba w czerwcu bez takiego

    A kiedy weszły te zmiany? Przeglądnąłem swój regulamin (karty już nie mam) i
    tam nie ma takiego zapisu.
    Czy on wszedł w życie ostatnimi czasy kiedy getin zmieniał TOiP i rozsyłał
    do swoich klientów listy informujące o tym fakcie?

  • 23. Data: 2009-08-12 18:44:01
    Od: szary móżyn <b...@a...email>

    szary móżyn napisał:

    > Robi się coraz ciekawiej. Pytałem na infolinii czy można zrezgynować z
    > karty w pakiecie e-getin. Pani odpowiedziała, że to zależy od zapisu w
    > umowie. Ma tam rzekomo być klauzula, że można odstąpić od umowy w
    > zakresie samej karty lub nie. Po pobieżnym przestudiowaniu umowy
    > ustaliłem na razie tylko tyle, że te sprawy reguluje regulamin kart
    > płatniczych :)

    Pardon, poprawka: Jednak infolinia miała rację. Znalazłem
    ten zapis w umowie, nie jest on jednak w części dotyczącej
    kart a w postanowieniach końcowych i głosi:

    paragraf 30 pkt. 2
    "Wypowiedzenie Umowy w części dotyczącej karty płatniczej
    Visa Electron lub SMS Serwis nie skutkuje rozwiązaniem Umowy
    w całości, a wyłącznie zaprzestaniem świadczenia usługi
    przez Bank."

    Myślicie że to na nich wystarczy? W pkt 1. napisane, że
    wypowiedzenie przez jakąkolwiek ze stron jest możliwe w
    całości lub w części ror i/lub top i/lub gb24
    W pkt 2 dot. kart nie jest napisane czy mogą wypowiadać obie
    strony, i nie wiem czy tu nie tkwi haczyk.

    Oba punkty razem:

    1. Rozwiązanie Umowy może nastąpić wskutek wypowiedzenia,
    przez którąkolwiek ze stron, na zasadach określonych poniS^ej:
    a) wypowiedzenia jej w całości,
    b) wypowiedzenia jej w części dotyczącej Rachunku ROR i/lub
    Rachunku TOP i/lub usługi GB24.

  • 24. Data: 2009-08-12 18:58:10
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "szary móżyn" news:00c8db60$0$30660$c3e8da3@news.astraweb.com

    > 2.Wypowiedzenie Umowy w części dotyczącej karty płatniczej
    > Visa Electron lub SMS Serwis nie skutkuje rozwiązaniem Umowy
    > w całości, a wyłącznie zaprzestaniem świadczenia usługi
    > przez Bank.

    I ja bym się na to powoływał w przypadku robienia jakiś problemów. IMHO
    stwierdzenia "zaprzestaniem świadczenia usługi przez Bank" raczej nie
    powinno się podciągać pod rachunki/konta bo ww. punkt dotyczy kart
    płatniczych oraz serwisu SMS. Zaś kartę bądź serwis SMS uznajemy za usługę
    stanowiącą pewien element całości, na którą składają się nam również inne
    elementy (w tym np. ww. konta, które chcemy sobie zachować).

    Idziesz jutro do oddziału?

  • 25. Data: 2009-08-12 19:12:04
    Od: szary móżyn <b...@a...email>

    Valdi.Pavlack napisał:
> [...]
    > stanowiącą pewien element całości, na którą składają się nam również inne
    > elementy (w tym np. ww. konta, które chcemy sobie zachować).

    Pójdę, o ile nie braknie mi czasu. Spodziewam się oczywiście
    problemów, ale ciekaw jestem co odpowiedzą na ten zapis.

  • 26. Data: 2009-08-13 16:32:49
    Od: szary móżyn <b...@a...email>

    Dla porządku napiszę, że byłem, załatwiłem. Oczywiście na
    początku mur, ale dalej cytat z umowy -> konsultacja
    pracownika z kierownictwem -> przyznanie racji i przeprosiny
    -> podpisanie stosownego papierka i przecięcie karty nożyczkami.

  • 27. Data: 2009-08-13 19:32:19
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "szary móżyn" <news:00c87718$0$5525$c3e8da3@news.astraweb.com

> [...]
    > pracownika z kierownictwem -> przyznanie racji i przeprosiny
    > -> podpisanie stosownego papierka i przecięcie karty nożyczkami.

    Mur napotkałeś ze strony tej samej osóbki, o której żywo dyskutowaliśmy w
    dniu wczorajszym? :)
    Po za tym jak wyglądała reakcja kiedy wyjechałeś z regulaminem? ;)
    I czy przeprosiny padły ze strony kierownictwa placówki czy pracownika,
    który Cię obsługiwał?

  • 28. Data: 2009-08-13 21:04:28
    Od: szary móżyn <b...@a...email>

    Valdi.Pavlack napisał:

> [...]
    > Po za tym jak wyglądała reakcja kiedy wyjechałeś z regulaminem? ;)
    > I czy przeprosiny padły ze strony kierownictwa placówki czy pracownika,

    Nie, dzisiaj trafiłem na inną panią, która jednak
    potwierdziła na początku opinię swojej koleżanki z wczoraj.
    Po wyjęciu umowy i odczytaniu stosownego zapisu już nie było
    żadnego oporu, pani udała się na zaplecze porozmawiać z
    szefostwem, nie było jej dobrych kilka minut, po czym
    wróciła i wszystko potoczyło się sprawnie, w tonie
    przepraszającym. Pani wyglądała na autentycznie zakłopotaną,
    ja z kolei nie pieniaczyłem, bo do tej pory byłem
    zdecydowanie zadowolony z obsługi w getinie. Zresztą tym
    razem też wszystko było w atmosferze uprzejmej. Ostateczne
    tłumaczenie było takie, że umowy zawarte przed którymśtam
    dniem czerwca jednak można rozwiązywać częściowo i że oni
    nie mieli racji. Czy faktycznie chodzi o datę, czy o wzór
    umowy albo regulamin to już nie wnikam. Nie wiem czy oni
    sami mają co do tego pewność, czy udają itd. :)

    PS. Dzięki wszystkim za rady

  • 29. Data: 2009-08-14 15:23:10
    Od: Michał <m...@g...com>

    Ja dziś zrezygnowałem z karty. Nie musiałem nawet jej oddawać -
    wystarczyło kilka minut, dowód osobisty, podpis pod wnioskiem i koniec.