  • 11. Data: 2012-04-06 17:24:57
    Temat: Re: Wiewiórki raz jeszcze...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" jln0gh$bo4$...@i...gazeta.pl

    > Wesołych wiewiórek na święta.
    > Mille tez dał coś z Dobrego?

    Dał -- i już Vincenty pokonany. :) Niemal co do grosza!!!
    Prawie na pewno co do złotówki -- choć kwiecień jeszcze kwitnie.

    Jestem pod wrażeniem -- to naprawdę Dobre konto i dobra szarytka.
    Więc mBankowa kredytówka jest niemal zupełnie bezwartościowa, skoro
    mam w Mille kredytówkę (na 21900) i w Citim (na 3000) a debetówki
    są keszbeczne do tego stopnia, że Dobrem pokonują zło czynione
    rękami łachmyty Vincentego.

    Za swoje skąpstwo (brak środków -- były tylko zewnętrza)
    na Dobrym -- zapłaciłem słono, bo o dwa keszbeki mam za mało.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 12. Data: 2012-04-06 17:47:11
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    On 5 Kwi, 13:27, "Eneuel Leszek Ciszewski"
    > "Zyga" 4f7d78f6$0$1297$6...@n...neostrada.pl

    > Ale keszbek dostałeś?

    tak

    > Może teraz to konto nazywa się inaczej i rządzi się innymi prawami?
    > 'Potwierdzenie otwarcia konta' nazywa to konto po prostu
    > 'kontem osobistym', umowa chyba też nic nie mówi ani o premii,
    > ani o podwyżce.

    Jak mam napisane : regulamin programu premiowego "podwyżka"

    tak.

    pzdr
    Zyga

    PS. w regulaminie "jest napisane"

  • 13. Data: 2012-04-06 20:58:16
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    napisał w wiadomości news:jln0gh$bo4$2@inews.gazeta.pl...

    > Nie pytam o to, czy umiesz odpowiadać na pytania, bo już co
    > najmniej drugi raz pokazujesz, że gdy problem Cię przerasta,

    Fakt, problem mnie przerosl, bo to pytanie chyba nie bylo do mnie
    - moze pomyliles adwersarzy ?

    >-- numer telefonu wg Rajfiego nie
    > musi być podawany.

    Nie musi. Mozna "zamapowac" obcy fon na wlasnym koncie
    pozniej jest tylko wymagane haslo do aplikacji

  • 14. Data: 2012-04-07 01:19:30
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" jlnec8$qap$...@n...news.atman.pl

    > Fakt, problem mnie przerosl, bo to pytanie chyba nie bylo do mnie
    > - moze pomyliles adwersarzy ?

    Nie pomyliłem. Wiem, z kim rozmawiałem, ale Ty
    też masz założone konto przed 29 lutego br.

    > Nie musi. Mozna "zamapowac" obcy fon na wlasnym koncie
    > pozniej jest tylko wymagane haslo do aplikacji

    W regulaminie znalazłem dosłownie -- numer telefonu
    można nie podawać. Mam zwidy czy nie mam?

    -=-

    Mam natomiast słaby wzrok -- moja radość z Dobrego jest
    nieuzasadniona -- nie 38 z groszami, ale tylko 31,8x...
    Raptem na niespełna 18 litrów mleka Zambrowskiego...

    18*1,81=32,58
    17*1,81=30,77

    -=-

    Przebrnąłem wreszcie i przez telefon mojej matki -- na też chce do Rajfiego.
    Aplikacja ściągnięta komputerem i wrzucona do jej telefonu ma inną ikonę niż
    ikona aplikacji ściągniętej bezpośrednio na jej telefon. Sobie też ściągnąłem
    miniOperę (u niej jest -- i podoba się mi to) po czym ściągnąłem wiadomą
    aplikacje Rajdiego Operą na swój telefon -- ikony są takie same, jak ikona
    aplikacji ściąganej komputerem.

    -=-

    Zaraz chyba będę rejestrował matkę...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 15. Data: 2012-04-07 01:26:23
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Zyga" a...@f...goog
    legroups.com

> [...]

    > ani o podwyżce.

    : Jak mam napisane : regulamin programu premiowego "podwyżka"

    Czyli masz inne konto niż ja.

> [...]

    > świadczeń związanych z pracą [..] na rachunek bankowy
    > prowadzony przez BGŻ SA''

    > Czy Ty też masz taki regulamin i taki w nim punkt?

    Ale niczego nie zlecałeś? Proszę -- napisz jakoś tak:

    zlecałem przekazywanie wynagrodzenia
    albo tak:
    nie zlecałem przekazywania wynagrodzenia

    nie zaś lakonicznie
    nie
    albo
    tak
    czy tak, chociaż nie, lecz naprawdę to tak, gdyż nie...

    : PS. w regulaminie "jest napisane"

    Temat już był rozstrzygany.

    redakcja może pisać
    gazeta (jako redakcja) może pisać
    regulamin może głosić, obwieszczać, regulować, zatem może i pisać

    Ale istotnie, aby nie było niepotrzebnych rewelacji, można po prostu napisać:

    w regulamienie jest napisane, zostało napisane, ktoś napisał,
    ktoś umieścił punkt, umieszczono punkt, jest informacja itd...

    TIA.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'