  • 41. Data: 2006-12-05 19:21:58
    Temat: Re: Wirus w mBanku !! zobaczcie jak to wglada ;-))
    Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl>

    witek wrote:

    > IE jest częścią windowsa i aktualizuje się razem z nim.
    > To że nie aktualizują windowsa to jest problem użytkowników, a nie IE.
    > Żaden upgrade nic nie pomoże jak go użytkownik wyłączy.

    Nie mój problem. Mam firefoxa i legalnego Windowsa. Jednak Firefox nie
    potrzebuje być aktualizowany przez system. Gdyby IE sam sprawdzał, to
    bezpieczeństwo systemu Windows również byłoby lepiej postrzegane - nawet
    jeśli oznaczałoby to przymknięcie oka na piractwo. Piraci zawsze będą, a
    karanie ich za nielegalnośc brakiem aktualizacji IE jest krótkowzroczne,
    ponieważ odczuwają to nawet legalni użytkownicy - bo IE to również OE, a
    niebezpieczny OE to wirusy - dla wszystkich.
    Leszek

  • 42. Data: 2006-12-05 20:59:26
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Leszek napisał(a):

> [...]
    > ponieważ odczuwają to nawet legalni użytkownicy - bo IE to również OE, a
    > niebezpieczny OE to wirusy - dla wszystkich.

    Ale na lewych windowsach aktualizacje automatyczne (MIcrosoft Update)
    też działają.

  • 43. Data: 2006-12-05 21:41:07
    Od: "Jantek" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> napisał
    w wiadomości news:el4mja$d0k$1@news.elsat.net.pl...
    > Ale na lewych windowsach aktualizacje automatyczne (MIcrosoft Update)
    > też działają.

    Przy próbie automatycznej aktualizacji (Microsoft Update)
    nielegalnego Windowsa XP, Microsoft zażądał ściągnięcia i zainstalowania
    programu do sprawdzenia legalności Windows. Jak nie zdecydujesz się
    na to, to nie ma automatycznej aktualizacji. Tak było ok. 2 m-ce temu.
    Jan

  • 44. Data: 2006-12-05 21:59:50
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Jantek napisał(a):

> [...]
    > programu do sprawdzenia legalności Windows. Jak nie zdecydujesz się
    > na to, to nie ma automatycznej aktualizacji. Tak było ok. 2 m-ce temu.

    Aj ripit. AUTOMATYCZNE aktualizacje nie wymagają żadnych walidacji. Nie
    przez www.

  • 45. Data: 2006-12-06 12:37:36
    Temat: Re: Wirus w mBanku !!
    Od: "pieknylolo83" <p...@t...pl>

    LEH napisał(a):
    > mBank .......dead :-((
    > łączność internetowa została zablokowana .....HORROR !!!
    > też tak macie ??
    >
    > leh

    Loguje sie codziennie i nigdy nie mialem problemów :)

  • 46. Data: 2006-12-09 15:37:45
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Jacek Osiecki"
    > Inna sprawa, że IE wyjątkowo bezsensownie informuje o niezgodnej
    > nazwie
    > domeny - ot zwykła informacja, zamiast znaku STOP, iluś tam
    > wykrzykników i
    > ostrzeżeń. Potem wyświetlana jest zwykła kłódeczka, a powinna być
    > też z
    > jakimś wykrzyknikiem...

    stronę banku https://www.mbank.com.pl trzeba sobie dodać do zaufanych
    (Narzdzia -> Opcje internetowe -> Zabezpieczenia -> Zaufane witryny)
    i jeszcze na tej zakładce mieć włączone "żądaj weryfikacji serwera.
    Jak wszystko jesyt OK to obok kłódeczki widzisz nie napis "internet"
    tylko "zaufane witryny"
    *** blad ***