  • 1. Data: 2010-07-30 11:36:53
    Temat: Wyprzedaż majątku.
    Od: "azot" <f...@g...pl>

    A Polacy zostaną sprzedani na targu niewolników,
    http://gospodarka.dziennik.pl/news/artykuly/297643,r
    zad-pozbedzie-sie-pzu-i-pko.html#komentarze

    azot

  • 2. Data: 2010-07-30 11:48:06
    Temat: Re: Wyprzedaż majątku.
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    azot pisze:
    > A Polacy zostaną sprzedani na targu niewolników,
    > http://gospodarka.dziennik.pl/news/artykuly/297643,r
    zad-pozbedzie-sie-pzu-i-pko.html#komentarze

    Przecież za powyższe spółki otrzyma pieniądze, więc nie ma mowy o
    wyzbywaniu się majątku. Wyzbycie to będzie, jak pieniądze rozkradną
    politycy i wydadzą na socjal.

    Tak a propos podwyższania podatków przez naszego cudotwórcę, fragment
    jego expose:

    ,,Naczelną zasadą polityki finansowej mojego rządu będzie stopniowe
    obniżanie podatków i innych danin publicznych. Dotyczy to i musi
    dotyczyć wszystkich. I tych mniej zamożnych i tych bogatszych. Wszyscy
    mają prawo do tego, aby państwo przyjęło wreszcie kierunek na obniżanie
    podatków i danin publicznych. Będziemy prowadzili tę politykę rozważnie,
    to musi być rozważny marsz. Ale chcę, aby to był marsz zawsze w jednym
    kierunku, zawsze w kierunku niższych podatków i zawsze w kierunku
    rezygnacji z nadmiernych, często zbędnych danin publicznych, jakie
    obywatel płaci na rzecz administracji".

    Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2010-07-30 11:56:08
    Od: "azot" <f...@g...pl>

    zad-pozbedzie-sie-pzu-i-pko.html#komentarze

    > Przecież za powyższe spółki otrzyma pieniądze, więc nie ma mowy o
    > wyzbywaniu się majątku. Wyzbycie to będzie, jak pieniądze rozkradną
    > politycy i wydadzą na socjal.

    A jak ty sprzedasz bardzo dobrze prosperująca firmę, która ma w perspektywie
    wieloletnie, niezagrożone, wysokie dochody i przeżresz, przepijesz ten
    pieniądz leżąc w hamaku?
    To jak to nazwać?

    azot

  • 4. Data: 2010-07-30 11:57:59
    Od: BK <b...@g...com>

    On 30 Lip, 13:56, "azot" <f...@g...pl> wrote:
    wiadomościnews:i2ue5n$dmv$2@news.onet.pl...

> [...]
    > wieloletnie, niezagrożone, wysokie dochody i przeżresz, przepijesz  ten

    Ale wyzbyciem wlasnie nie jest sam fakt sprzedazy tylko przezarcia.
    Dobrze prosperujaca firme mozna sprzedac, a uwolnione srodki
    korzystnie zainwestowac. Sama sprzedaz nawet dobrze prosperujacej
    firmy nie jest niczym nadzwyczajnym i zlym. Glupie, zle i bezsensowne
    moze byc tylko wykorzystanie srodkow z tej sprzedazy.

  • 5. Data: 2010-07-30 11:59:51
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "azot" <f...@g...pl> napisał w wiadomości grup

    Im szybciej się polskie państwo w obecnej formie rozpieprzy tym lepiej. IMO
    szkoda wysiłku na aktywne przeciwdziałanie temu.

    Naturalnie tym, którzy od polskiego państwa się czegoś spodziewają w
    przyszłości należy współczuć. Co im zresztą wiele nie pomoże.

  • 6. Data: 2010-07-30 11:59:59
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    azot pisze:

> [...]
    >>

    > A jak ty sprzedasz bardzo dobrze prosperująca firmę, która ma w
    > perspektywie wieloletnie, niezagrożone, wysokie dochody i przeżresz,

    Wieloletnie niezagrożone dochody z firmy mają swoje odzwierciedlenie
    w jej cenie (pomijając fakt, że nie ma czegoś takiego, jak wieloletnie
    niezagrożone wysokie dochody).

    A jak przepije, to stracę. W tym właśnie sęk, że niepotrzebnie
    krzyczy się, że "się sprzedaje", gdy tymczasem nikt nie krzyczy na
    temat, który jest naprawdę niebezpieczny, czyli przejadanie długów w
    ilości 3000zł na sekundę.

    Samo sprzedawanie złe nie jest, to nawet dobrze, że państwo w końcu
    przestanie być nieuczciwą konkurencją dla innych banków i zakładów
    ubezpieczeń.

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2010-07-30 12:01:42
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 30 Jul 2010 13:56:08 +0200, azot napisał(a):

    > A jak ty sprzedasz bardzo dobrze prosperująca firmę, która ma w
    > perspektywie wieloletnie, niezagrożone, wysokie dochody i przeżresz,
    > przepijesz ten pieniądz leżąc w hamaku?
    > To jak to nazwać?

    Realizacja zysków :D

    --