  • 1. Data: 2010-07-30 09:25:41
    Temat: Z cyklu dyżurne pytania - Płatność gotówką czy kartą kredytową?
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Kolejny pogląd na sprawę a raczej odwieczne pytanie co lepsze - płacenie
    gotówką czy kartą kredytową?

    http://preview.tinyurl.com/kk-gotowka

    Ja myślę, że trzeba mieć we wszystkim umiar i prawdopodobnie, nie ma
    złotych rozwiązań, więc trzeba wybierać i dopasować się w zależności od
    sytuacji.
    Reasumując - gotówka czy kk oto jest pytanie! ;)

    --
    xbartx

  • 2. Data: 2010-07-30 15:57:35
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    "xbartx" <b...@h...net> wrote in message
> [...]
    > sytuacji.
    > Reasumując - gotówka czy kk oto jest pytanie! ;)

    no ale to bez sensu jest

    sklep moze:

    1. nie akceptowac karty - gotowka lepiej
    2. akceptowac karty doliczajac oplaty - gotowka lepiej
    3. akceptowac karty i miec rowne ceny - bez roznicy

    pomijajac wymienione w blogu 'programy lojalnosciowe' to nijak nie jest sensowe
    pobredzanie analitykow na dotowanie bogatych karciarzy przez gotowkujacych
    biednych... cena jest skalkulowana tak a nie inaczej i nie ma dyskusji,
    (watpie w rabat przy zakupach za dziesiat czy set zlotych, a to chyba
    najwieksza czesc transakcji) jezeli jest drozej niz u konkurencji to sie
    tam nie kupuje, jezeli tak samo czy taniej to przeciez nikt nic nie traci

    a niech faktycznie zarabiaja na klientach placacych gotowka wiecej i dotuja tym
    karty, ale czy np. przez wiekszy obrot (w dodatku skoro karciarze sa tacy bogaci
    to pewnie celuja w wyzsze polki) nie spadaja im koszty w przeliczeniu na
    jednostke produktu co jest odczuwalne dla wszystkich?