  • 21. Data: 2009-10-10 18:25:22
    Temat: Re: Wzne sa tylko te dni, ktorych jeszcze nie znamy
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 10 Paź, 01:37, Joachim <j...@o...pl> wrote:

    > Jesteś naiwny frajer z tymi twoimi oczekiwaniami.
    >
    > J.

    Pewnie masz racje, ale mam to gdzieś bo:

    http://www.youtube.com/watch?v=7fv07J69gDo

    ps. zwycięzcą po POPISowych akcjach będzie SLD z wynikiem 20% i więcej.

  • 22. Data: 2009-10-10 18:44:59
    Od: "Ivo Bradyna" <i...@b...nowhere>

    Użytkownik "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> napisał w wiadomości
    > "Dokumenty z CBA trafiły już do kancelarii tajnej prezydenta, premiera,
    > Sejmu i Senatu. Według TVN 24 są to stenogramy rozmów polityków PO w
    > sprawie prywatyzacji stoczni w Gdyni i Szczecinie.
    >
    > W stenogramach ma się pojawiać minister Skarbu Państwa Aleksander Grad."

    jeszcze El Assir i Draba sie dzisiej pojawili , jakims samolotem podobno
    razem latali do gruzji
    co to za ludki z bandy rudego?
    to już szczyt mam nadzieje ze koniec tych aferauw bliski

  • 23. Data: 2009-10-10 18:57:39
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    Ivo Bradyna pisze:
    > Użytkownik "Joachim" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > o tak???? to chyba niemożliwe bo długo był trzecim bliźniakiem dwóch
    > bliźniaków:)))

    Wikipedia nie kłamie: http://pl.wikipedia.org/wiki/Ludwik_Dorn

    Co do bliźniaków Kaczyńskich, to podobno jeden jest Żydem, a drugi
    antysemitą.

    J.

  • 24. Data: 2009-10-10 19:08:22
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Endriu wrote:

    > Ja sobie nie przypominam aby kogoś z PiS-u zamknięto za wałki......

    Wiesz kogo z PO zamknięto. Wiesz ale nie powiesz.

  • 25. Data: 2009-10-10 19:46:56
    Od: "Ivo Bradyna" <i...@b...nowhere>

    > Wikipedia nie kłamie: http://pl.wikipedia.org/wiki/Ludwik_Dorn
    >

    > Co do bliźniaków Kaczyńskich, to podobno jeden jest Żydem, a drugi
    > antysemitą.

    nie chca odpowiadac na zapytania posła nowaka bo to glupie pytania i
    tandecyjne jakieś kłamliwe i ja nic nie wiem na ten temat i i nie potwierdze

  • 26. Data: 2009-10-10 19:49:55
    Od: "Ivo Bradyna" <i...@b...nowhere>

    to jakis psychol z bandy rudego
    http://raportnowaka.pl/

  • 27. Data: 2009-10-10 19:50:58
    Od: "Ivo Bradyna" <i...@b...nowhere>

    jeszcze go nikt pozadnie nie scignal za te brednie? patszcie tu
    http://raportnowaka.pl/tekst.php?p=pis

  • 28. Data: 2009-10-10 20:48:15
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    Ivo Bradyna pisze:
    > jeszcze go nikt pozadnie nie scignal za te brednie? patszcie tu
    > http://raportnowaka.pl/tekst.php?p=pis

    Patrzę i widzę: Kaczyński to, Kaczyński tamto itp. Facet ma jakąś
    obsesję. Idealnie pasował do samoobrony.

    Hehehe, teraz Donaldino sobie myśli o wywołanej przez niego wojnie z
    Kaczyńskimi.

    Jak na razie od momentu zaczęcia wojny Donaldino:Yaro mamy wynik 0:2.
    (punkty dla Yaro za aferę hazardową i stoczniową).

    Donald staraj się lepiej!

    J.

  • 29. Data: 2009-10-10 21:02:15
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Joachim wrote:

    > (punkty dla Yaro za aferę hazardową i stoczniową).

    Wyjdźmy na chwilę z matrixa. Podaj swoją definicję zjawiska afera. Zbliżmy
    się na chwilę do tematu grupy. Kto poniósł i jakie straty finansowe w wyniku
    tych afer. Czy ty możesz oszacować swoje?

  • 30. Data: 2009-10-10 21:23:36
    Od: "Ivo Bradyna" <i...@b...nowhere>

> [...]
    >
    > Jak na razie od momentu zaczęcia wojny Donaldino:Yaro mamy wynik 0:2.
    > (punkty dla Yaro za aferę hazardową i stoczniową).

    kurde nie jest dla nas tak dobrze bo Zyta cos mowila ze do niej przychodzili
    lobbiści, poza tym wycieli wtedy nasi tez te 10% z projektu i sie boje ze
    bedzie smród z tego.
    a ze stoczniowa to jednak poczekam co z tym samolotem do gruzji
    jak wiesz to napisz tu cholera bo sie denerwuje