  • 41. Data: 2011-06-12 06:41:54
    Temat: Re: Y mBank zmusza do placenia karta?
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Maruda" <m...@n...com> napisał w wiadomości
    news:isr2vt$ieg$1@news.onet.pl...

    > Spytaj sklepikarza kto go zmusza do przyjmowania płatności kartą i
    > płacenia bankowi prowizji.

    Dzieki czemu placacy gotowka sponsoruja cale te biznesy.

  • 42. Data: 2011-06-12 13:43:14
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Ghost" it1nl2$81q$...@m...internetia.pl

    > Dzieki czemu placacy gotowka sponsoruja cale te biznesy.

    O jakich biznesach myślisz? O drukarniach czy o policji?
    Bo imo makulatura ściąga bandytów (angażując policję)
    a drukarnie sporo drą (od podatników) za drukowanie.

    To raczej karciarze oszczędzają.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 43. Data: 2011-06-12 17:32:17
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    W dniu 2011-06-11 20:52, Grzexs pisze:
    > W Lidlu dostępna jest cała gama ,,mózgotrzepów" oraz jeszcze większy
    > wybór win poniżej 20 PLN. Ja tu bym widział przyczynę zmian.

    Żeby było śmieszniej, niektóre z tych win są całkiem wypijalne. Ale
    tylko niektóre.

    --
    Mateusz Papiernik
    m...@m...net, http://www.maticomp.net

  • 44. Data: 2011-06-13 08:56:28
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 10 Jun 2011 20:58:44 +0200, Mateusz Papiernik napisał(a):

    > Jaka? Da sie kupic cos za mniej niz 20zl co da sie wypic? Podaj nazwe,
    > porozsiewam po wszystkich u kogo zdarza mi sie (o nieszczescie) pic
    > tanie flaszki, moze sie nawroca :)

    Wódka Luksusowa albo Polska.

    --
    xbartx

  • 45. Data: 2011-06-13 11:27:58
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Wódka Luksusowa albo Polska.

    Ostatnio "w sklepie za rogiem" dostalem zubra za 16zl -
    - pani w sklepie zachwalala, ze to z tej samej firmy
    co gorzka i stock.
    Jeszcze sie nie zrazilem :).

    Z tanich wodek nie polecam krupniku,
    tzn.: albo ta wodka to scierwo,
    albo zaszkodzila mi cebulka od sledzi.

  • 46. Data: 2011-06-13 11:30:42
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "Q" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Z tanich wodek nie polecam krupniku,
    > tzn.: albo ta wodka to scierwo,
    > albo zaszkodzila mi cebulka od sledzi.

    Mlody pewnie jestes i nigdy nie degustowales vistuli albo baltyku :)

    Pozdrawiam

  • 47. Data: 2011-06-13 21:55:42
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

    > Mlody pewnie jestes i nigdy nie degustowales vistuli albo baltyku :)

    Stawiam na śledzie same w sobie.

    A była jeszcze "Czysta" z czerwoną karteczką. To była jazda!

    --
    Grzexs

  • 48. Data: 2011-06-14 05:46:19
    Temat: Re: (gorzoła) b.: Y mBank zmusza do placenia karta?
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2011-06-13 23:55, Grzexs pisze:

    > A była jeszcze "Czysta" z czerwoną karteczką. To była jazda!

    To był "chleb nasz powszedni"
    ... kapslowana ;) Miała skrót CCC.
    (pamiętam, a co!?)

    A propos pamięci -
    Wiele lat temu, gdy jeszcze pracowałem, z pewnym niepokojem zacząłem
    postrzegać pewne upośledzenie mojej pamięci co do pewnych bieżących
    szczegółów. Nie mówiłem o tym nikomu, coby mnie nie zaczęli traktować
    jak czubka. Kiedyś pewien mój nieco starszy kolega (niepijący - to
    istotne) wyznał mi, że jemu to też zaczyna sprawiać problem. Wybuchnąłem
    wtedy radością:
    "O zbawco! Dziękuję ci! A ja od paru lat obwiniałem o to gorzołę!"

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 49. Data: 2011-06-14 08:36:14
    Od: "yoss" <y...@s...wp.pl>

    Użytkownik "Waldek" <n...@n...net> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Q" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Mlody pewnie jestes i nigdy nie degustowales vistuli albo baltyku :)
    >
    > Pozdrawiam

    Walorów smakowych Bałtyku to chyba nic nie jest w stanie przebić ;-)
    Pracuje w zbliżonej branży ale zawsze mnie zastanawiało z czego też oni
    mogli robić tą wóde ;-)