  • 11. Data: 2009-02-01 22:57:18
    Temat: Re: Z cyklu "warto obejrzeć" - naprawdę polecam.
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    >>> Pozdrawiam

    > Niech ci będzie, od dzisiaj rezygnuje z ksywy Dr.Endriu (która jak widać
    > wzbudza niepotrzebne kontrowersje), i będę występował pod ksywą Endriu.

    Ksywę tą lata do tyłu żartobliwie nadał mi kolega z roboty. Później
    próbowałem (parę lat do tyłu) gdy próbowałem sobie zrobić swoją stronę
    internetową, posłużyłem się nią i tak już zostało. Na dodatek ksywa owa była
    na tyle oryginanlna i w miarę niepowtarzalna, że bardzo mocno się
    "spozycjonowała" w googlach, co niepowiem było dla mnie dosyć dużym
    ułatwieniem i właściwie tylko dlatego się nią posługuję.

    Niestety ciągle jak widać pomimo tego specjalnie postawiłem kropkę po dr, co
    dla bardziej spostrzegawczych mogło by oznaczać pewną wskazówkę, że traktuję
    tą ksywkę co najmniej żartobliwie i z przymrużeniem oka, lecz jak widać nie
    da się, i ciągle ktoś się o nią obraża, więc z dniem dzisiejszym postanawiam
    z niej definitywnie zrezygnować ....

    Endriu

  • 12. Data: 2009-02-02 17:51:36
    Od: "Jacek" <n...@o...pl>

    sorry, widzę, że jesteś spoko gość,
    który o byle co się nie obraża...
    dla mnie od dziś jesteś naprawdę dr ;-)

  • 13. Data: 2009-02-03 07:52:29
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    > Dla zainteresowanych: wykład trwa godzinę, ale naprawdę dobrze się tego
    > słucha

    Nie wiem, czy zwrocilas uwage na to, ze procz krytyki Keynesa i caleggo
    pozniejszego wplywu panstwa na gospodarke wlacznie z ta dosc zabawnie
    zobrazowana przez niego amerykanska ustawa o kredytach wina obciazyl nas,
    inwestorow niebedacych wlascicielami firm, bo tylko oni zgodnie z tym co w I
    polowie XVIIIw. A. Smith, nie szukali na gieldzie ponad 10% zysku

    Leszzek