  • Data: 2007-08-21 20:46:49
    Temat: Zabawne Millennium (dlugie)
    Od: "a" <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    otwarlo nowy oddzial w Chorzowie. Wisi kartka ze konta zalozone do 30 konca
    sierpnia,
    beda prowadzone bezplatnie. Przyjela mnie osobiscie p. kierownik Edyta, po
    2,3 moich
    pytaniach, przejela sprawe w swoje rece, udzielila info. , w drobiazgu sie
    pomylila w zamian
    dostalem 2 small gift'y :) Ogolnie milo, wiec wspomnialem ze pare lat temu
    mialem duze
    problemy z Mill. a teraz jest fajnie.
    W domu przestudiowalem ich TOiP, ze 3 pytania mialem, spokojnie poszedlem do
    oddzialu, no i niestety przed zadaniem pytan musze okazac dowod bo trzeba
    sprawdzic
    czy lokate sprzed paru lat mam zamknieta. :)))))))), przy pracownikach, p.
    Edyta
    zdenerwowana bo wie ze to nie hallo:) ja tu patrze widze ze jak nie dam
    dowodu to
    nie dostane info. o TOiP, i sie wkurze, wyjde i napisze reklamacje na ktora
    nikt
    nie odpisze :))))) Sprawdzila dane (wie kto jestem hihi ) i gadamy okazuje
    sie ze jest
    oplata za konto bo jest bo to tamto, ok, rezygnuje a pozostale pytania juz
    do pracownicy,
    p. kier, chce posluchac, ok., zadalem 2 pytania pracownicy ( a tam mlode
    fajne dziewczyny sa,
    tyle ze no ucza sie), no i dowiedzialem sie o roznych problemach Mill. z
    poczta i ze ja za to
    odpowiadam, o drukarce w moim domu i takie tam ecie-pecie. Oczywiscie juz
    nie jest milo
    w boksie, panie siedza ja stoje. Z sytuacji zdalem sobie sprawe, gdy na
    koniec pocztowych
    historyjek z wyciagami, zaproponowalem zeby wysylac je kurierem :)))))) A
    tutaj p. kier
    zaczyna cierpliwie tlumaczyc mi ze tak nie mozna bo to za drogie. Wziela
    mnie za debila !!!!!
    Bo za grzeczny bylem i za mily. :) Rozstalismy sie z milymi usmiechami i w
    zgodzie, ze ja nie
    chce klopotow z bankiem a bank nie chce dociekliwego klienta.
    Kartka o promocji zniknela z drzwi oddzialu, ale wracam wieczorem do domu i
    widze ze depcze
    po ulotce, ze kto otworzy konto to ma prowadzone bezplatnie.

    Przez ten oddzial juz sie nie przebije ( znam. Mill. metody ) ale jara mnie
    zdobyc gdzies regulamin
    tej promocji i sprobowac załozyc tam bezplatne konto. Jak znam Mill. to
    poszedlbym z dyktafonem
    i z tego wszystkiego powstalby tylko smieszny tekst na youtube.

    Jak myslicie warto probowac??? Dla zasady :))) kto dlugo czyta
    pl.biznes.banki wie o co chodzi:))

    Bo to ze po ewentualnym otwarciu uda sie cos sensownego zdzialac to nie
    wierze, schody beda
    prowadzily stromo w gore :))

    Jarek

    ps. sorry - czytnik moze mam nieskonfigurowany :(