    From: "XXX" <X...@Z...eu>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Zabezpieczenie karty
    Date: Sun, 19 Oct 2008 10:06:05 +0200

    Witam!

    Sprawa ta przewija się w różnych wątkach dotyczących
    kart, mnie jednak zależy na odpowiedzi wprost na kilka
    poniższych pytań.
    Czy, a jeżeli tak, to jak, można zabezpieczyć kartę przed:
    a) przekroczeniem limitu dziennego/miesięcznego
    b) przekroczeniem ilości pieniędzy na koncie
    przy:
    a) płaceniu kartą
    b) wyjmowaniu pieniędzy z bankomatu.

    Informacja o operacjach wykonanych na koncie w związku
    z korzystaniem z karty przychodzi z dużym opóźnieniem.
    Jak mogę zorientować się na bieżąco czy nie nastąpiła
    któraś z w/w sytuacji, poza codzienną wizytą w banku,
    oczywiście?

    Jakie znaczenie ma ubezpieczenie karty?

    Przy zakupach w Internecie propagowane jest przekonanie,
    że zabezpieczeniem jest posiadanie dodatkowego konta,
    którego numer podaje się przy transakcjach, a które napełnia
    się tylko taką ilością pieniędzy, które potrzebne są do zapłaty
    za dany towar. Czy to rzeczywiście zabezpiecza?

    Jeżeli odpowiedzi na powyższe pytanie zależą od rodzaju
    karty, to proszę podać. które są najbezpieczniejsze.

    Bardzo proszę o informacje.

    Pozdrowienia