eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZachciało mi się m-banku i teraz nie mogę rozwiązać umowyZachciało mi się m-banku i teraz nie mogę rozwiązać umowy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.pl!nemesis.news.
    tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "MŁ" <h...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Zachciało mi się m-banku i teraz nie mogę rozwiązać umowy
    Date: Thu, 31 Mar 2005 19:08:28 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 21
    Message-ID: <d2hb3m$vo$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: dpf92.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1112289209 1016 83.24.139.92 (31 Mar 2005 17:13:29 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 31 Mar 2005 17:13:29 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:342256
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam, PRZESTROGA dla klientów rezygnujących z usług
    m-banku.Chciałem wymówić umowę i nie mogę, ponieważ stwierdzają, że podpis
    na wniosku nie zgadza się z tym na umowie (mogłem się podpisać niestarannie,
    inaczej, rutynowo wypełniając wniosek nie sprawdziłem podpisu w umowie ), OK
    wypełniam drugi wniosek z dużą starannością zwracając uwagę na podpis. Po
    miesiącu przychodzi nowe pismo z informacją, że nie zgadza się podpis na
    wniosku z umową. Dzwonię na infolinię, a gość mi mówi, że nie może mnie
    połączyć z osobą weryfikującą mój wniosek i trzeba przysłać do nich kolejny
    wniosek. Ciekawe jak długo jeszcze będą grać ze mną w ping-ponga zaznaczam,
    że uzyskanie potwierdzenia podpisu notarialnie nie wchodzi w grę, ani
    przesłanie kopii umowy, ani inny sposób z weryfikacją klienta przez telefon
    włącznie, tylko podpis i basta (info od pana z infolinii). Nie wiem czy chcą
    dać zarobić poczcie na znaczkach i kopertach, czy może zatrudniają
    specjalnie ludzi z wadą wzroku żeby uniemożliwić odpływ klientów, a może już
    czas na podpis elektroniczny w końcu to bank internetowy. Miałem o nich
    dobre zdanie, ale teraz je zmieniam i przestrzegam innych. To tylko
    rezygnacja, ale aż strach pomyśleć co by było jak by z konta zniknęła
    gotówka!!!
    Pozdrawiam MŁ


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1