  • 11. Data: 2008-04-29 21:25:23
    Temat: Re: Zamykanie KK mBank - mega szybkosc
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 29 kwiecień 2008 23:10
    (autor Marcin Mokrzycki
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <vrxwa5bxs7us$.1ilzs33p3kimg$.dlg@40tude.net>):

    > mBank wkurzył mnie dwukrotnie: pierwszy raz wprowadzając opłaty za
    > przelewy,

    No a to Caritas? Zresztą teraz znieśli część tych opłat.
    No i w Multibanku też są analogiczne chyba, a do tego konto kosztuje.

    > drugi - rozpatrując prostą reklamację przez 4 miesiące.

    No tego nie ocenię, bo to osobnicza sprawa.

    > Można
    > przyjąć, że nie korzystam z ich konta z powodów ideologicznych ;-)

    No chyba że tak :D

    > A taki garniturek z oddziałem przydaje się do:
    > - składania pism za potwierdzeniem,

    a mKiosk nie wystarcza?

    > - wpłacania gotówki, gdy padnie wpłatomat,

    No jak się dużo wpłaca to pewnie to ma znaczenie. Ja unikam raczej gotówki
    jak ognia. Bardzo z rzadka jakaś rodzina coś sypnie w gotówce na prezent.
    Reszta to transakcje bezgotówkowe.

    > - wypłacania większej gotówki, co bywa trudne za pomocą bankomatów,

    No zależy jak bardzo większa. Rodzi się też pytanie, jaki profil działań
    wymaga noszenia walizki gotówki. Ja raczej niewielkie kwoty wypłacam i
    wręcz omijam sklepy bez opcji płatności kartą. A już żeby walizkę z kasiurą
    nosić?

    > - wyżycia się na kimś, gdy bank Ci podpadnie,

    Hm... To i tak nic nie daje.

    > - podpisywania umów kredytowych (KK, KO, itp.) - wolę w ten sposób niż
    > umawiać się z kurierem,

    a) Jak często to robisz?

    b) Ja tam wolałem, że przedstawicielka przyjechała do mnie do pracy w
    wygodnej dla mnie porze i nie musiałem latać po oddziałach.

    > - wpłacania/wypłacania dewiz jeśli ktoś tego potrzebuje.

    No w tym zakresie nie mam żadnych doświadczeń, mam konto złotówkowe jedynie.

    > Dodatkowo oddział w warszawskiej Arkadii czynny jest 7 dni w tygodniu co
    > mi osobiście bardzo odpowiada.

    No jak chcesz za to płacić, to płać :D

    > Zapowiadana taryfa Active spowoduje, że w prosty sposób (1 500 PLN wpływów
    > miesięcznie) będzie można mieć za darmo wszystko to co w mBanku + garnitur
    > w marmurku, który zasadniczo przydaje się w trudniejszych sytuacjach.

    Ja wiem.... Nigdy nie korzystałem i jakoś mnie to nie przekonuje.
    Mnie najbardziej przekonuje samoobsługa przez WWW. Tylko kilka futurków by
    mogli wprowadzić w mBanku, takich jak:

    a) zapis historii do CSV (banalne)
    b) masowe wykonywanie przelewów z CSV (mniej banalne, ale proste)

    ale jak znam życie, w Multibanku też tego nie ma.

    --
    Tristan
    napisz tu: s...@i...eu t...@i...eu

  • 12. Data: 2008-04-29 21:55:30
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Tue, 29 Apr 2008 23:25:23 +0200, Tristan wrote:

    > No i w Multibanku też są analogiczne chyba, a do tego konto kosztuje.

    Przy wpływach 1500 PLN za standardowe usługi powinno wyjść za darmo.

    > a mKiosk nie wystarcza?

    W mKiosku chyba nadal mają zakaz przyjmowania reklamacji i innych pism.
    Można próbować szczęścia w centrach finansowych - tam jakoś udało mi się
    dostać "potwierdzenie otrzymania pisma i przekazania go dalej do centrali".

    > No jak chcesz za to płacić, to płać :D

    Sęk w tym, że będzie mnie to kosztowało tyle samo co w mBanku.

    > a) zapis historii do CSV (banalne)

    Możesz dostawać miesięczne wyciągi w formacie CSV - wiem, że to nie to
    samo, ale piszę o tym, gdyż być może przegapiłeś taką opcję.

    No i w Multi można przynajmniej wydrukować historię rachunku za dowolny
    okres.

    > b) masowe wykonywanie przelewów z CSV (mniej banalne, ale proste)
    >
    > ale jak znam życie, w Multibanku też tego nie ma.

    Chyba nikt nie oferuje czegoś takiego klientom indywidualnym.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 13. Data: 2008-04-29 22:00:37
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Dnia 29-04-2008 o 23:55:30 Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>
    napisał(a):

    > Chyba nikt nie oferuje czegoś takiego klientom indywidualnym.

    BZWBK ma dosyc rozwiniete opcje importow i ieksportow oraz chyba list
    przelewow - nie analizowalem bo nie potrzebuje nic takigo - ale jak ktos z
    was ma u nich konto, to warto sie przyjzec - zwlaszcza, ze tez maja jakies
    supertanie konto niedlugo uruchomic :)

  • 14. Data: 2008-04-30 07:36:47
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Wed, 30 Apr 2008 00:00:37 +0200, krzysztofsf napisał(a):

> [...]
    > z was ma u nich konto, to warto sie przyjzec - zwlaszcza, ze tez maja
    > jakies supertanie konto niedlugo uruchomic :)

    I co z tego skoro ich "elektroniczny" wyciąg z kk to jakaś totalna farsa
    a żeby znowu włączyć papierowe... a jak trzeba się przejść do oddziału!
    Tylko z wyjątkowego lenistwa posiadam tam jeszcze allekartę :/

    Xenocide

  • 15. Data: 2008-04-30 09:54:19
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 29 Apr 2008 22:37:31 +0200, Tristan napisał(a):
    > W odpowiedzi na pismo z wtorek, 29 kwiecień 2008 22:04
    > (autor Marcin Mokrzycki publikowane na pl.biznes.banki,
    > Hm... A co nie tak z mBankiem? Mam tam konto od prawie jego początków i
    > używam obecnie i bardzo sobie chwalę. Bardzo tanie i wygodne. Brakuje paru
    > futurków w interfejsie, to fakt :(, ale jakoś z tym żyję. Co takiego jest w

    Paru? Interfejs to jedna wielka porażka... :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 16. Data: 2008-04-30 09:57:04
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 29 Apr 2008 23:55:30 +0200, Marcin Mokrzycki napisał(a):

    > Możesz dostawać miesięczne wyciągi w formacie CSV - wiem, że to nie to
    > samo, ale piszę o tym, gdyż być może przegapiłeś taką opcję.

    Ale nie można sobie np. ograniczyć listy operacji i wydrukować w ciągu
    miesiąca.

    > Chyba nikt nie oferuje czegoś takiego klientom indywidualnym.

    BPH jak najbardziej oferował, pewnie nadal to jest.

    Pozdrawiam,

  • 17. Data: 2008-04-30 17:35:14
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Ra napisał(a):
    > ciekawe, AFAIK musi upłynąc 1 pełny miesiąc, w moim przypadku jeszcze 2
    > tygodnie u nich przeleżało zanim weszło do systemu

    Karta jest zablokowana i zniknela z systemu. Jak dla mnie juz wszystko
    zakonczone.

    --
    Mithos

  • 18. Data: 2008-04-30 17:36:09
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Tristan napisał(a):
> [...]
    > samo co w mBanku, tylko drożej. Pytam garniturka: no to co mam więcej, za
    > to, że płacę? a on: Mnie. Tylko po co mi na utrzymaniu garniturek w

    Chodzi o to, ze teraz w Multi bedzie wiecej niz w mBanku w dodatku za ta
    same cene (a raczej jej brak, bo Multi bedzie calkowicie darmowe).

    --
    Mithos

  • 19. Data: 2008-04-30 19:13:40
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Tristan napisał(a):
    > No chyba że będzie. Na razie patrzę w ich stronę i musiałbym dobre
    > kilkanaście złociszów płacić.

    Juz jest na ich stronie. Nowe konta wchodza od 6 maja.

    --
    Mithos

  • 20. Data: 2008-04-30 19:22:32
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa, 30 kwiecień 2008 11:54
    (autor Jacek Osiecki
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <s...@t...ceti.pl>):

    > Paru? Interfejs to jedna wielka porażka... :)

    Nie. Jedna wielka porażka to jest interfejs Inteligo. Wstecz tam nie działa,
    bo jakiś kretyn źle zaprogramował.... Choć fakt, w mBanku jakieś pół roku
    temu zepsuli i nie działa otwieranie w osobnych kartach :( Ale kilka sesji
    da się odpalić równolegle, więc nie jest tak źle... Poza tym, interfejs
    jest bardzo czytelny, nie przeładowany i brakuje mi głównie tego eksportu
    do CSV.

    --
    Tristan
    napisz tu: s...@i...eu t...@i...eu