  • 21. Data: 2008-04-30 19:23:25
    Temat: Re: Zamykanie KK mBank - mega szybkosc
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa, 30 kwiecień 2008 19:36
    (autor Mithos
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <fvadg8$f01$2@news.onet.pl>):

    > Chodzi o to, ze teraz w Multi bedzie wiecej niz w mBanku w dodatku za ta
    > same cene (a raczej jej brak, bo Multi bedzie calkowicie darmowe).

    No chyba że będzie. Na razie patrzę w ich stronę i musiałbym dobre
    kilkanaście złociszów płacić.

    --
    Tristan
    napisz tu: s...@i...eu t...@i...eu

  • 22. Data: 2008-04-30 19:38:01
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa, 30 kwiecień 2008 21:13
    wasz znak: <fvah9c$nt0$4@news.onet.pl>):

    > Juz jest na ich stronie. Nowe konta wchodza od 6 maja.

    No ale gdzie, bo nie chce mi się grzebać.
    Bo z tego co jest obecnie w ofercie to mnie wychodzi kilkanaście złociszów
    to samo, co mam w mBanku.

    --
    Tristan
    napisz tu: s...@i...eu t...@i...eu

  • 23. Data: 2008-04-30 19:42:05
    Od: Tristan <n...@s...pl>

> [...]
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <fvah9c$nt0$4@news.onet.pl>):

    > Juz jest na ich stronie. Nowe konta wchodza od 6 maja.

    O! I demo serwisu nie działa. :D Wlazłem na

    http://demo.multibank.pl/

    i dostałem:

    '); document.write(''); document.write(''); document.write('');

    i tyle się naoglądałem :D

    --
    Tristan
    napisz tu: s...@i...eu t...@i...eu

  • 24. Data: 2008-04-30 19:50:18
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa, 30 kwiecień 2008 21:42
    (autor Tristan
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <fvai2e$t20$2@news.onet.pl>):

    > i tyle się naoglądałem :D

    W jednej operze się odpalił, choć działa żałośnie i z błędami :(
    Do tego brzydki jak noc i zupełnie niezrozumiały, choć teoretycznie podobny
    do mBankowego, więc ideę bym pewnie załapał. Ale wygląd żenuła. No i jakieś
    chore JSy używa, które nie dość, że działają tylko w Operze to jeszcze
    działają źle. mBank psuje niestety coraz bardziej jsami swój, ale aż takich
    jaj nie ma na razie.

    --
    Tristan
    napisz tu: s...@i...eu t...@i...eu

  • 25. Data: 2008-04-30 19:55:56
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 29 kwiecień 2008 23:55
    (autor Marcin Mokrzycki
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <c3zmc804xwpd$.1c8ghz04ls3y9$.dlg@40tude.net>):

    > Możesz dostawać miesięczne wyciągi w formacie CSV - wiem, że to nie to
    > samo, ale piszę o tym, gdyż być może przegapiłeś taką opcję.

    Tak, od niedawna to na mnie wymusili :( Może, skoro już są wymuszone,
    napiszę se przez wakacje analizator. Ale to nie bałdzo to, o co mi
    chodziło :(

    > No i w Multi można przynajmniej wydrukować historię rachunku za dowolny
    > okres.

    No w mBanku też. Mnie bardziej potrzeba filtrowania po odbiorcach. Ale tego
    też nigdzie nie widziałem. Ale csv by to rozwiązał i inne problemy również.

    > Chyba nikt nie oferuje czegoś takiego klientom indywidualnym.

    Niestety oferta interfejsów bankowych jest w ogóle żenująca. Żeby jeszcze te
    serwisy nie były naszpikowane JSami, to by to szło jakoś zautomatyzować
    albo przynajmniej półautomatykę zrobić i żonglować panelami.

    --
    Tristan
    napisz tu: s...@i...eu t...@i...eu

  • 26. Data: 2008-04-30 20:40:56
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Mithos" fv7iaf$5kn$...@n...onet.pl

    > Jaki jest sens posiadania konta w mBanku skoro Multi bedzie mial to samo

    A firmowe w Multi będzie za free na stałe, czy na rok?

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 27. Data: 2008-04-30 22:26:46
    Od: "dl" <q...@n...cy>

    > W jednej operze się odpalił, choć działa żałośnie i z błędami :(

    Właściwie to dziwne trochę, bo dostępu przez www używam przez FF (jako
    główna przeglądarka) od prawie 3 lat (no wiadomo - nie ciągle tym samym, ale
    chodzi o czas używania - teraz wersja 2.0.0.14) - działa bez problemów, a
    kilka razy dziennie coś w panelu robię. W IE 7 właśnie sprawdziłem - działa.
    IE 6 nie mam, więc nie sprawdzę. Opera (9.21) - działa. Więc w sumie nie
    wiem, czemu się odbiłeś na komunikatach błędu.

    A wyglądu nie komentuję, bo to kwestia gustu, którego akurat w multi trochę
    brakło. Ale tylko trochę - w porównianiu do koszmarnego citi, którego też
    używam, jest super ;)

    --
    | |
    Pozdrawiam -->> Daniel Lisowski | daniel"AT"admins"kropka"pl //|>/|>|

  • 28. Data: 2008-05-01 08:25:09
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 01 maj 2008 00:26
    (autor dl
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <fvarn6$sn2$1@news.onet.pl>):

    > Właściwie to dziwne trochę, bo dostępu przez www używam przez FF (jako
    > główna przeglądarka)

    W FFie mam taki efekt znów:

    http://zasoby.tristan.b7.pl/smieci/forumy/multi1.png

    jak pomniejszać czcionki maksymalnie, ile pozwala FF, to robi się tak:

    http://zasoby.tristan.b7.pl/smieci/forumy/multi2.png

    i bardziej się już nie da. W Operze jest zdecydowanie lepiej:

    http://zasoby.tristan.b7.pl/smieci/forumy/multi3.png

    ale już próba zrobienia Zusu ujawnia dziwne rzeczy:

    http://zasoby.tristan.b7.pl/smieci/forumy/multi4.png

    > A wyglądu nie komentuję, bo to kwestia gustu, którego akurat w multi
    > trochę brakło.

    No brakło. W ogóle dziwne, że tak kombinowali, bo system z mBanku jest
    bardzo ładny i czytelny. Więc jak brali go do siebie, to nie wiem po co
    wygląd zmieniali.

    > Ale tylko trochę - w porównianiu do koszmarnego citi,
    > którego też używam, jest super ;)

    No to po co używasz? :D

    --
    Tristan
    napisz tu: s...@i...eu t...@i...eu

  • 29. Data: 2008-05-01 11:15:25
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-04-30, Tristan <n...@s...pl> wrote:

    [...]

    > Nie. Jedna wielka porażka to jest interfejs Inteligo. Wstecz tam nie działa,
    > bo jakiś kretyn źle zaprogramował....

    Mhm. Lepiej żebyś puścił 2 przelewy, bo wstecz wcisnąłeś? :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 30. Data: 2008-05-01 11:30:01
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-04-30, Tristan <n...@s...pl> wrote:

    [...]

    > No chyba że będzie. Na razie patrzę w ich stronę i musiałbym dobre
    > kilkanaście złociszów płacić.

    Przypadek 1: Zachciałem sobie zmienić dane firmy w mBanku.
    a) Ksero NIP + REGON, wysyłka pocztą, czekanie ~tydzień na reakcję.
    b) Podszedłem do oddziału, pani w 5 minut zaktualizowała dane.

    Przypadek 2: Zmiana limitu konta odnawialnego / karty kredytowej
    a) Dosyłanie dokumentów i czekanie... j/w.
    b) Kredyt uruchomiony w 2 dni (bo nie mogłem podejść drugi raz tego
    samego dnia)

    Przypadek 3: Potrzebne jakieś zaświadczenie (np. o zamknięciu kk),
    bo chcesz np. kredyt hipoteczny i drugi bank tego zażądał
    a) 3 tygodnie, o ile nie zgubią wniosku
    b) na miejscu i od ręki

    Udziel/odwołaj też np. pełnomocnictwa do konta firmowego
    i porównaj czasy

    a) to oczywiście mBank, b) to Multi

    To tak na szybko.
    mBank to generalnie jest fajny, ale dla ludzi, którzy mają dużo czasu
    albo polegają tylko na prostych, standardowych operacjach.

    Multi przy sprawnym oddziale jest dużo lepszy. A jak się jeszcze ma
    Aquariusa, to i dużo łatwiej się wszystko załatwia (doradca).

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl