  • Data: 2004-06-21 13:38:38
    Temat: Zasady przyznawania złotych kk w citi - pytanie
    Od: "yayco" <i...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Zgodnie z tym co tam sobie powypisywali na stronie, kryterium otrzymania kk w
    koloze , który citi nazywa złotym, a moja żona sraczkowatym, jest dochód
    miesięczny (cóś 8 kilo brutto). Mimo spełnienia tego warunku, zarówno
    wspomniana wyżej małżonka (visa), jak i niżej podpisany (master) otrzymali w
    tej kwestii niczym nie uzasadnioną aczkolwiek stanowczą odmowę.
    Czy ktoś wie (dostrzegłem co najmniej jednego propagatora tego banku w
    okolicy) jakie są rzeczywiste kryteria, którymi się kieruje ta instytucja?
    Sam z siebie wymyśliłem tylko tyle, że onże bank nie chce żebym mu płacił
    więcej niż płacę, aby uczynić ofertę tańszą i jako taką reklamować ją w w
    tutejszej grupie. Wiem, że to głupie wytłumaczenie...
    Dla wyjaśnienia dodam, że na kartach silver już nie możemy sobie podnieść
    limitów, a mamy je niemalże od momentu, kiedy citi zaczął takowe w Polsce
    wydawać.
    TIA
    yayco

    PS Biorąc pod uwagę krążące w tej grupie wątki, ilością postów przypominające
    seriale argentyńskie, a jakością sporu Bitwę pod Hastings w wykonaniu koła
    gospodyń wiejskich z Warwick, prosiłbym o nie reklamowanie w tym wątku kk
    innych banków. Ma on na celu zaspokojenie mojej ciekawości przyrodniczej, a
    nie nabycie żóltego produktu gdzie indziej.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl