  • 1. Data: 2005-04-21 15:41:37
    Temat: Zastrzezenie karty w VW
    Od: "qaz" <a...@p...onet.pl>

    Zastrzezenie karty w polcardzie jest platne tzn polcard pobiera za to
    oplate.
    Z kolei w tabeli prowizji i oplat VW widnieje, ze jest to za darmo. Czy jest
    zatem sens zastrzegac karte skoro np wysle sie do nich poprzecinana, czy tez
    nie zastrzegac karty ale wogole nie wysylac tylko napisac w pismie ze karte
    zniszczono. Z drugiej strony w umowie jest napisane zeby przy zamykaniu
    odeslac token i karte.
    Jak myslicie?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-04-21 16:00:28
    Temat: Re: Zastrzezenie karty w VW
    Od: "Robert Wicik" <r...@M...onet.pl>

    Użytkownik "qaz" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > karte
    > zniszczono. Z drugiej strony w umowie jest napisane zeby przy zamykaniu

    Ja odesłałem pociętą kartę, a wcześniej wyczyściłem konto :)

  • 3. Data: 2005-04-21 16:25:26
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    qaz wrote:
    > Zastrzezenie karty w polcardzie jest platne tzn polcard pobiera za to
    > oplate.
    > Z kolei w tabeli prowizji i oplat VW widnieje, ze jest to za darmo.

    Gdzie pisze o tym, że zastrzeżenie karty w Polcardzie kosztuje?
    Ja zastrzegłem kartę i nie została pobrana żadna opłata.

    Bogdan B.

  • 4. Data: 2005-04-21 16:44:52
    Od: "qaz" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bogdan B." <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Gdzie pisze o tym, że zastrzeżenie karty w Polcardzie kosztuje?
    > Ja zastrzegłem kartę i nie została pobrana żadna opłata.
    >
    > Bogdan B.
    Polcard pobiera oplaty od banku, a ten z kolei obciaza klienta. Ale w VW
    banku w tabeli jest to usluga darmowa. Tak mysle.

    A zamkneli ci juz konto czy tylko zastrzegles karte?

  • 5. Data: 2005-04-21 17:06:22
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    qaz napisał(a):

    > Polcard pobiera oplaty od banku,

    To oczywiste.

    > a ten z kolei obciaza klienta.

    Bzdura.

    > Ale w VW
    > banku w tabeli jest to usluga darmowa. Tak mysle.

    Więc w końcu jak myślisz? Bo wypowiadasz sprzeczne zeznania...

  • 6. Data: 2005-04-21 17:52:24
    Od: "trainer" <t...@p...org>

    qaz wrote:

> [...]
    > karte
    > zniszczono. Z drugiej strony w umowie jest napisane zeby przy zamykaniu

    ja napisałem, że karta została zniszczona (nie wysłałem jej), ale dodatkowo
    proszę o jej zastrzeżenie i wszystko poszło gładko.

    trainer

  • 7. Data: 2005-04-21 18:52:47
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@g...pl>

    Robert Wicik <r...@M...onet.pl> napisał(a):

    > Ja odesłałem pociętą kartę...

    Mniemam, że sam ją świadonie pociąłeś...

    Jeśli tak, to zniszczyłeś 'własność banku' (jak określają regulaminy) - czyli
    dopuściłeś się czynności nagannej, a w dodatku, bez bicia, przyznajesz się
    publicznie do przestępstwa, czym pośrednio namawiasz też innych forumowiczów :]

    Oj, nie ładnie tak, nie ładnie... ;)

    ps.: Ja wysłałem niepociętą, szkoda mi było stępiać nożyczek ;)

  • 8. Data: 2005-04-21 20:16:42
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    qaz wrote:
    > A zamkneli ci juz konto czy tylko zastrzegles karte?

    Zastrzegłem kartę i wysłałem z wypowiedzeniem.

  • 9. Data: 2005-04-21 20:42:13
    Od: "M...@v...pl" <m...@v...pl>

    > ja napisałem, że karta została zniszczona (nie wysłałem jej), ale
    dodatkowo
    > proszę o jej zastrzeżenie i wszystko poszło gładko.
    >
    > trainer

    Ja też zrobiłem tak, napisałem, że kartę zniszczę we własnym zakresie.
    Mailem napisali, żeby odesłać token, o ile nie chce się go do Plus Konta a o
    karcie nic.
    MK

  • 10. Data: 2005-04-22 06:42:25
    Od: "Robert Wicik" <r...@M...onet.pl>

    Użytkownik "Zbigniew Demidowicz" <d...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:d48spv$5vm$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > dopuściłeś się czynności nagannej, a w dodatku, bez bicia, przyznajesz się
    > publicznie do przestępstwa, czym pośrednio namawiasz też innych

    Sami każą niszczyć, a ja zniszczyłem i jeszcze odesłałem - wiem, wiem
    nagorliwość ... ;)