  • 1. Data: 2006-11-15 19:56:39
    Temat: Zlecenie stałe w Pko Inteligo, a wpis w historii rachunku
    Od: c...@g...com

    Witam.
    Czy w przypadku ustawienia zlecenia stałego w PKO Inteligo, co
    miesiąc powinien pojawiać się wpis w historii rachunku, że ta kwota
    została pobrana? Nie mam możliwości zerknięcia do wcześniejszej
    historii, bo podgląd jest tylko miesiąc wstecz, a w tym miesiącu
    takiego wpisu nie mam i nie jestem pewny, czy te pieniądze zostały
    pobrane.
    Z góry dzięki za pomoc

  • 2. Data: 2006-11-15 19:59:51
    Od: KrzysiekPP <j...@N...ceti.pl>

    > historii, bo podgląd jest tylko miesiąc wstecz, a w tym miesiącu
    > takiego wpisu nie mam i nie jestem pewny, czy te pieniądze zostały

    Nie ma wpisu - nie było realizacji zlecenia.

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kszysiek.xt.pl/

  • 3. Data: 2006-11-15 20:02:53
    Od: c...@g...com

    KrzysiekPP napisał(a):

    > Nie ma wpisu - nie było realizacji zlecenia.

    Dzięki.