eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZlodziejska prowizja - czy mam szanse ?Zlodziejska prowizja - czy mam szanse ?
  • Data: 2003-02-23 15:00:11
    Temat: Zlodziejska prowizja - czy mam szanse ?
    Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Uwaga - dlugie


    Witam,

    Sytuacja przedstawia sie tak : jestem klientem m(afia)Bank'u juz od 2 lat. Jak
    do tej pory karty do rachunku Emax i Ekonto wydawali bezplatnie. Z banku
    korzystam od czasu do czasu i nie sprawdzam co pisza na swoich stronach. Ze nie
    lubie reklam to w bookmarkach mam zapisana strone do logowania a w telefonie
    tak zaprogramowany numer zeby od razu laczylo z operatorem. Karty Visa Electron
    koncza sie 03/03 wiec myslalem ze w tym roku tez bedzie za free ale sie
    przejechalem bo mBank wymyslil sobie w zeszlym roku ze walna oplate 36zl (tak
    zeby wyszlo nawet wiecej niz gdyby obie byly po 15zl) i zalatwia wszystkich
    co sie na czas nie zorientuja (zwlaszcza ze wydaja karte na 45 dni wczesniej).
    Jezeli przyjac te 45 dni to nowa karte, a raczej prowizje powinni zakasowac juz
    14 lutego jednakze tak sie nie stalo. 16 lutego dzwonie i na mLinii skladam
    reklamacje ze nie chce karty z uzasadnieniem ze od 2 lat nie korzystalem ani z
    Emax ani z Electrona do niej. Reklamacja przyjeta. 18 lutego dzwonia aby mnie
    poinformowac ze rozpatrzyli negatywnie i ze byla informacja o zmianie w cenniku
    i ze karta jest wydawana na 45 dni wczesniej w Visie i ze nie cofna mi
    prowizji. 19 lutego na rachunku pojawia sie saldo ujemne na 36zl.
    Pytanie moje jest takie : "czy ja jestem w dupe bity zgodnie z regulami gry ?"
    Mnie sie wydaje ze Visa sie nie pospieszyla tak bardzo i 14 lutego a moze i
    nawet 17tego karta nie byla jeszcze gotowa. Zatem wystarczylo ze mBank by
    przedzwonil i powiedzial ze nie chca tej karty. Druga sprawa dotyczy tego ze
    nie wiem czemu ale oni nie sa po mojej stronie i zalezy im na tym aby ta
    prowizje pomimo wszystkiego sciagnac. Pisze to gdyz mialem podobna sytuacje u
    konkurencji i pomimo tego ze karta juz czekala w oddziale, rozpatrzono
    reklamacje pozytywnie i cofnieto prowizje i karte. Trzecia najwazniejsza
    sprawa: niech ktos mi poda punkt umowy, regulaminu lub artykul prawny gdzie
    zobowiazany jestem do regularnego zagladania na ich strone internetowa badz
    wysluchiwania wszystkiego pod mLinia. Jest napisane ze cennik jest "dostepny" w
    internecie ale nie oznacza to przymusu korzystania z tego. Zmiany cennika
    powinny wg. mnie zostac rozeslane do klientow poczta, wydrukowane na lamach
    prasy ogolnokrajowej (ogloszenie platne) albo powinna sie pokazac ramka z
    informacja zaraz po zalogowaniu na konto.
    Czy sa jakies realne szanse zeby nie zaplacic tej zlodziejskiej prowizji ?

    korespondecje na priv prosze kierowac pod : j...@o...pl

    pozdrawiam



    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1