  • Data: 2003-11-23 16:29:20
    Temat: Zły przelew
    Od: "rcicho" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kilka dni temu (ubiegły czwartek) usłyszawszy złe informacje o Kredyt Banku
    pobiegłem do domu i szybko przelałem 5 tys zł z mojego konta w KB na konto w
    WBK.
    Niestety kompletnie zapomniałem, że rok temu WBK zmienił swój system
    komputerowy i wprowadził nowe numery kont.
    W piątek udałem się do WBK aby sprawdzić czy na koncie znajduja sie juz
    te pieniadze ale kasierka powiedziala mi, że popełniłem bład
    wysyłając na stary numer konta. Zapytalem sie co teraz
    z nimi bedzie a ona, że pieniądze powinny sie wrócić czyli znaleźć spowrotem
    na koncie w KB. Jeszcze ich tam nie ma.
    Czy ktos wie co mam robić - co bedzie z tymi pieniędzmi?

    Pozdr. R.C.
    http://www.e-upr.org