  • 1. Data: 2009-10-19 13:06:22
    Temat: Zmiana limitu KK BZWBK?
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Czy mozna zmienic limit dzienny transakcji gotowkowych dla karty kredytowej
    BZWBK (mialem ochote na 0zl bo nie wyplacam z bankomatow)? W placowce
    odmowiono mi zmiany limitu, ze sie nie da do karty kredytowej tylko
    debetowej, ale cos im nie ufam, bo tam wielu pracownikow jest mocno
    niedoinformowanych.

  • 2. Data: 2009-10-20 07:11:20
    Temat: Re: Zmiana limitu KK BZWBK?
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    tez mnie to wkurza ale nie mozna, czy nie mozna tego wymusic prawem?
    ja tez nie chce wyplacac gotowki nigdy, a najwiecej przekretow wlasnie
    na wyplaty jest!