  • 1. Data: 2009-10-19 08:31:03
    Temat: [citi] dali ciala z certyfikatem...
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    zeby nie bylo, ze tylko aliorowi admini maja problemy z certyfikatami ssl,
    to teraz do ogrodka dorzucamy citi :>

    http://imgbin.org/index.php?page=image&id=852

  • 2. Data: 2009-10-19 08:45:54
    Temat: Re: dali ciala z certyfikatem...
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 19 Paź, 10:31, Paweł <r...@1...0.0.1> wrote:
    > zeby nie bylo, ze tylko aliorowi admini maja problemy z certyfikatami ssl,
    > to teraz do ogrodka dorzucamy citi :>
    >
    > http://imgbin.org/index.php?page=image&id=852

    Ale o co chodzi?

    http://imgbin.org/index.php?page=image&id=853

  • 3. Data: 2009-10-19 08:50:38
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    wejscie na 'https://online.citibank.pl' rzuca bledem,
    na 'https://www.online.citibank.pl' jest ok.

  • 4. Data: 2009-10-19 08:53:35
    Od: spammtrapp <g...@...necie>

    Paweł pisze:
    > wejscie na 'https://online.citibank.pl' rzuca bledem,
    > na 'https://www.online.citibank.pl' jest ok.

    No i? To normalne przeciez.

  • 5. Data: 2009-10-19 09:00:07
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    spammtrapp wrote:

    > No i? To normalne przeciez.

    normalne?

    przykladowo w eurobanku nie wejdziesz na strone www.online...
    tylko na samo online i zamieszania nie ma. skoro w citi
    mozna wejsc przez oba adresy, to powinni miec certyfikaty
    dla obu, albo zablokowac online bez wuwy.

  • 6. Data: 2009-10-19 09:06:50
    Od: spammtrapp <g...@...necie>

    Paweł pisze:
> [...]
    > mozna wejsc przez oba adresy, to powinni miec certyfikaty
    > dla obu, albo zablokowac online bez wuwy.

    Normalne, certyfikat został wystawiony dla adresu z www i dla adresu bez
    www zgłasza bład certyfikatu. Chcesz wlazic - rob to na swoje zyczenie.

    Ale ja nie szukam problemów tam gdzie ich nie ma.

  • 7. Data: 2009-10-19 09:25:45
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Paweł" <r...@1...0.0.1> napisał w wiadomości

    > przykladowo w eurobanku nie wejdziesz na strone www.online...
    > tylko na samo online i zamieszania nie ma. skoro w citi
    > mozna wejsc przez oba adresy, to powinni miec certyfikaty
    > dla obu, albo zablokowac online bez wuwy.

    Kurcze.... https://www.mbank.pl tez blad.... To musi byc jakas grubsza afera
    ;).

    MK

  • 8. Data: 2009-10-19 09:48:12
    Od: Tomasz Chmielewski <m...@n...wpkg.org>

    spammtrapp wrote:

    > Normalne, certyfikat został wystawiony dla adresu z www i dla adresu bez
    > www zgłasza bład certyfikatu. Chcesz wlazic - rob to na swoje zyczenie.

    Normalnym jest, ze jeden certyfikat wystawia sie dla adresow:

    - www.domena.tld, oraz:
    - domena.tld

    Wlasnie zeby nietechniczny klient nie mial tego typu zagwostek.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 9. Data: 2009-10-19 10:06:44
    Od: MattS <M...@m...ms>

    spammtrapp wrote:

    > Normalne, certyfikat został wystawiony dla adresu z www i dla adresu bez
    > www zgłasza bład certyfikatu. Chcesz wlazic - rob to na swoje zyczenie.
    >

    > Ale ja nie szukam problemów tam gdzie ich nie ma.

    https://www.mbank.pl przedstawia się certyfikatem wystawionym na
    www.mbank.com.pl. To jest niechlujstwo pracowników banku. Jeśli BRE Bank
    jest w tak kiepskiej sytuacji, że "oszczędza" kilkaset złotych rocznie
    na drugi certyfikat, to niech chociaż nie pokazują, że nie potrafią
    utrzymać porządku ze swoimi stronami.

    W przypadku citibanku to poważniejszy problem.
    https://online.citibank.pl przedstawia się certyfikatem wystawionym dla
    *.test.edgekey.net
    Wygląda to jak podręcznikowy przykład podstawienia lewej, fałszywej
    strony. Jeśli citibank zrobił aż taką pomyłkę, to bardzo źle o nich
    świadczy. Równie dobrze może się okazać, że przez pomyłkę dane klientów
    i ich kart wcale nie są dobrze zabezpieczone a w efekcie ileś tysięcy
    ich klientów starci czas i mnóstwo nerwów na wysyłanie reklamacji i
    udowadanianie, że nie są wielbłądami.

    Matt

  • 10. Data: 2009-10-19 12:07:19
    Od: "Koteczek" <n...@s...org>

    spammtrapp wrote:

    > No i? To normalne przeciez.

    nie

    lamerzy na posadkach. Jesli nie ma przekierowania np przez modrewrite na jeden
    i staly adres logowania, a linki na ich stronach sa do obu adresow to
    certyfikat powinien byc tak zwany z gwiazdka czyli *.citibank.pl - sa takie.

    Citi gratulujemy informatykow.

    oczywiscie moge sie mylic bo na tak dobrze oplacanym stanowisku nie pracuje.