  • 11. Data: 2009-06-06 08:43:48
    Temat: Re: Zupełny nowicjusz - kilka pytań....
    Od: "Damian" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Damian" <x...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:h0d1k6$905$1@news.onet.pl...
    > oj oj, jak na Damiana to troche leniwy jestes w dochodzeniu do wiedzy :)
    > Pozdrawiam
    > Damian

    Mogę się z tym zgodzić....!!!
    Tak jakoś mam, że zawsze zaczynam od końca a później staram się coś
    poznawać, czytać.... ale może też chciałem się upewnić od starszych
    wyjadaczy giełdy jak to naprawdę działa.
    Strach pomyśleć jakie będą wyniki na giełdzie.... Już jest nieciekawie i
    weekend zepsuty!
    Dziękuję wszystkim którzy mi pomogli a najwięcej kol. Delfino który miał
    rację i wszystko dokładnie wyjaśnił!!!
    Pozdrawiam
    Damian

  • 12. Data: 2009-06-06 09:53:16
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> napisał w wiadomości
    > Bo cep bardziej złożony stara się na pytanie debiutanta albo odpowiedzieć
    > rzeczowo, albo nie zabiera głosu.

    Widze, że rzeczowo zabrałeś głos :)

    --
    marfi