  • Data: 2011-10-03 19:31:27
    Temat: alior i lokata 100-dniowa: wyzsza kultura bankowa?
    Od: "darkblue" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    czy alior zalozyl komus z was lokate 100-dniowa w tym samym dniu, w ktorym
    wplynely srodki do banku?
    moze akurat ja mam tylko pecha, bo trace za kazdym razem jak przelewam
    srodki na wyznaczony przez bank rachunek wlasnie ten 1 dzien (po przelaniu
    srodkow z innego banku, a srodki sa za kazdym razem w banku do południa).
    jesli tak robia z kazdym depozytem to np. na 1 miliardzie zarabiaja za 1
    dzien 165.205,48 PLN. ladna sumka.
    wogole ten system z zakladaniem lokat to dziwna sprawa, tak jakby sam bank
    utrudnil klientom proste zakladanie depozytow - aby przetrzymac je za friko
    przez 1 dzien. nawet majac konto nie mozna zalozyc takiej lokaty.... niby
    czemu? ano temu, zeby zatrzymac kase przez noc i zarobic, kiwajac klienta...
    czy to nazywa sie wyzsza kultura bankowosci?
    nic nie usprawidliwia takiego cfaniakowania.